  • 1. Data: 2002-10-02 09:41:44
    Temat: Kolejny sukces mBanku!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    osiągnął 45% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim
    sektorze bankowym, w okresie od początku stycznia do końca sierpnia br.
    Przyrost depozytów mBanku w tym okresie osiągnął pułap 577,8 mln zł.

    Z każdym miesiącem mBank odnotowuje wyraźny wzrost deponowanych przez osoby
    fizyczne oraz mikroprzedsiębiorstwa oszczędności, oferując bardzo korzystne
    warunki dla ponad 286 tys. Klientów. Stały progres wartości depozytów,
    liczby Klientów i rachunków jest potwierdzeniem prawidłowo wybranego modelu
    biznesowego i akceptacji Klientów dla działań mBanku.

    Poziom depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku wynosi obecnie ponad
    1,6 mld zł.

    * dane pochodzą ze wstępnych miesięcznych raportów NBP "Podaż pieniądza M3 i
    czynniki jego kreacji"

    Za: Szymon Midera, Rzecznik Prasowy mBanku

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-02 15:29:51
    Temat: Re: Kolejny sukces mBanku!
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za: Szymon Midera, Rzecznik Prasowy mBanku

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    osiągnął właśnie pełną niezgodność swojego systemu z siecią EURONET.
    Sieć EURONET od +/- tygodnia blokuje środki lub posuwa się do pomówień o
    braku dostępnych środków na kontach w mBank z których podejmowane są próby
    pobrania gotówki.
    MLinia w sposób w pełni profesjonalny odsyła klientów w kierunku
    najbliższego bananowca, potwierdzając co prawda występowanie 'pewnych
    problemów które są badane' jednak unikając niezwykle zgrabnie potwierdzenia
    że w razie problemów z siecią EURONET udane wypłaty z bankomatów innych
    banków nie będą obciążane prowizją.
    Wydaje się że punkt oporu trendu ukształtował się na poziomie 45% i nie
    widać większych szans na jego przełamanie.
    Za: Informacja własna, i relacje mojej własnej (lepszej) połowy.
    :-))
    Tomek D

  • 3. Data: 2002-10-02 16:13:24
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > EURONET. Sieć EURONET od +/- tygodnia blokuje środki lub posuwa się
    > do pomówień o braku dostępnych środków na kontach w mBank z których

    A moze TO jest jakims wytlumaczeniem
    :-)

    Euronet Unveils New Data Processing Center in Budapest

    BUDAPEST, HUNGARY and LEAWOOD, KANSAS - Oct. 2, 2002 - Euronet Worldwide,
    Inc. (NASDAQ: EEFT), a leading provider of secure electronic financial
    transaction solutions, has opened a new data processing facility in
    Budapest, Hungary, almost tripling Euronet's capacity for transaction
    processing in Europe, the Middle East and Africa regions. Euronet has also
    increased its processing power, resulting in faster response times for users
    and additional testing systems.

    Euronet's European Operations Center (EOC) features state-of-the-art
    security and protection plans. The EOC and the backup processing center are
    in separate locations and are connected to two separate power grids with
    diesel generators for both centers. Should a hardware or software failure
    occur in the primary location, the system would redirect the processing
    functions to the backup processing center. Similarly, if a natural disaster
    occurred, the backup site would be operational with replicated data and
    redundant networks and operations.

    Other features of the EOC include:

    a.. Climate control that address the specific requirements of sensitive
    electronic installations and ensure 7/24/365 operational reliability and
    efficiency
    b.. Fire protection as well as water and moisture detection
    c.. Reinforced structural design, including raised floor covering to
    enclose and protect cabling, which contains links to national and
    international networks and walls that prevent physical intrusion and
    electronic interference and intrusion as well as seismic shock monitoring.
    Additionally, Euronet announces the relocation of its European headquarters
    within Budapest, Hungary to Alkotas utca 48-50, Alkotas Point.

  • 4. Data: 2002-10-03 11:46:51
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    [...]
    > Poziom depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku wynosi obecnie ponad

    Czyli wychodzi średnio 5 600,- na Klienta... Jaki z tego wniosek?
    pozdrawiam
    --
    Tomasz Nowak
    //

  • 5. Data: 2002-10-03 19:03:13
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli wychodzi średnio 5 600,- na Klienta... Jaki z tego wniosek?

    Że klienci mbanku mają zaskórniaki ?

  • 6. Data: 2002-10-04 16:39:19
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Że klienci mbanku mają zaskórniaki ?

    kiedys chyba bylo wiecej.
    znaczy ze promocje daja efekt - klientow przybywa szybciej niz pieniedzy ;-).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 7. Data: 2002-10-04 17:15:31
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > kiedys chyba bylo wiecej.
    > znaczy ze promocje daja efekt - klientow przybywa szybciej niz pieniedzy
    ;-).

    To oczywiste, że tak będzie
    Bogaci klienci już mają swoje konta i nie zmieniają ich co chwila, bo po co.
    Dochodzą masy, a te mało mają pieniędzy.

  • 8. Data: 2002-10-04 17:16:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > kiedys chyba bylo wiecej.
    > znaczy ze promocje daja efekt - klientow przybywa szybciej niz pieniedzy
    ;-).

    Pamietaj jednakze o tym, ze od poczatku roku 45% nowoulokowanych srodkow
    osadza sie wlasnie w mBanku....
    Wiec prosze nie "umniejszaj" mojego tytulu ;) hi hi