  • 1. Data: 2004-05-15 18:17:55
    Temat: [VW] Zakladanie konta
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Chcialem zalozyc konto w VW. Przy okazji wizty w Wawie ooszedlem do siedziby
    banku
    i wzialem druczki zakladania konta. Na poczcie pani wziela odemnie tylko
    druk z potwiedzeniem podpisu i tozsamosci a wnioski o otwarcie konta
    kazal wyslac osobnym listem. Cos mi sie wydaje, ze wszystkie
    papiery powinny powedrowac w jednym liscie.
    Czy te papiery wedruja w jednym liscie czy rzeczywiscie w osobnych?
    I czy jezeli powedrowaly w osobnych listach mimo, ze powinny razem
    to jest szansa, ze bank otworzy konto?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-15 18:30:41
    Temat: Re: [VW] Zakladanie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > kazal wyslac osobnym listem. Cos mi sie wydaje, ze wszystkie
    > papiery powinny powedrowac w jednym liscie.

    Masz rację. Wydaje Ci się. :-)

  • 3. Data: 2004-05-15 18:43:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 20:17:55 +0200, w <c85msq$dbg$1@inews.gazeta.pl>, "Marcin"
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Czy te papiery wedruja w jednym liscie czy rzeczywiscie w osobnych?

    Osobno, czasem udaje się wcisnąć umowę na poczcie :).

    > I czy jezeli powedrowaly w osobnych listach mimo, ze powinny razem
    > to jest szansa, ze bank otworzy konto?

    Tak.

  • 4. Data: 2004-05-15 19:37:57
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    siedziby
    > banku
    > i wzialem druczki zakladania konta. Na poczcie pani wziela odemnie tylko

    a w siedzibiebanku nie mogles tego zrobic ????? odmowiono Ci ? czy poszedles
    tam tylko po druczki ?

  • 5. Data: 2004-05-15 23:20:37
    Od: T...@s...co.uk

    In article <6...@4...com>,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Osobno, czasem udaje się wcisnąć umowę na poczcie :).

    Mi sie udalo... Nawet nie pomyslalem, ze mozna bylo osobno [poczta
    glowna w Warszawie]
    TA

  • 6. Data: 2004-05-16 09:47:44
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > a w siedzibiebanku nie mogles tego zrobic ????? odmowiono Ci ? czy
    poszedles
    > tam tylko po druczki ?

    W siedzibie VW pani mi powiedziala, ze na miejscu nie otwieraja konta.
    Trzeba druczki zaniesc na poczte, bo taka jest procedura.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2004-05-16 09:50:45
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:c87dc5$fj7
    > W siedzibie VW pani mi powiedziala, ze na miejscu nie otwieraja konta.
    > Trzeba druczki zaniesc na poczte, bo taka jest procedura.

    hmm, powalające :-)))))))

  • 8. Data: 2004-05-16 14:49:31
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > hmm, powalające :-)))))))

    Dlaczego? Bardzo rozsądne.

    Ali

  • 9. Data: 2004-05-16 14:50:24
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c87dmr$nav$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "krab" <_...@k...pl> wrote:

    > hmm, powalające :-)))))))

    Ale to prawda.

    TA

  • 10. Data: 2004-05-16 19:09:59
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "ali&kali" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Bardzo rozsądne.

    ??
    mozesz mi wytlumaczyc co jest rozsadnego w fakcie, ze w jedynym zreszta
    oddziale banku NIE mozna załatwic formalności związanych z założeniem a i
    pewnie rozwiązaniem konta ???????
    widocznie mamy różne rozsądki na myśli - bo mimo mojej przychylności dla
    usług tego banku - takie zachowanie uważam za nienormalne !