  • 1. Data: 2004-05-15 17:10:41
    Temat: problemy z mbankiem
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Jestem bardzo zaniepokojony dzialaniem mbanku. Od kilku dni nie moge pobrac
    pieniedzy z bankomatu - technicznie wyglada wszystko ok, ale bankomat mowi o
    braku autoryzacji.

    W srode (rano) zlecilem odkupienie jednostek funduszu SEB4. W Multibanku
    srodki te pojawily sie w czwartek. W mbanku o zgrozo - nie pojawily sie w
    ogole. Mimo, ze rzekomo transakcja doszla do skutku.

  • 2. Data: 2004-05-16 08:30:05
    Temat: Re: problemy z mbankiem
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > srodki te pojawily sie w czwartek. W mbanku o zgrozo - nie pojawily sie w
    > ogole. Mimo, ze rzekomo transakcja doszla do skutku.

    masz z nimi problem to po prostu zadzwon na mLinie i wyjasnij,
    ja tak zawsze robię i to działa

    pozdrawiam
    Robert