  • 21. Data: 2003-06-07 16:47:00
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Niektórzy nawet
    > pod moim wpływem otworzyli tam konto - cóż oprócz > reklamacji części
    opłaty
    > za maj poproszę jeszcze o prowizję za przyciąganie
    > klientów :-D

    Kiedyś - jeszcze w czasach Plus Konta - mieli już taką promocję; płacili
    polecającemu 50 PLN za skalp :-), który rzecz jasna zdeponował u nich
    troszkę zaskórniaków. Bodajże średnie saldo za 3 pierwsze m-ce musiało
    wynosić 1000 PLN, by polecajacy mógł otrzymać grant.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 22. Data: 2003-06-11 10:54:04
    Od: n...@p...onet.pl

    > No to będziem reklamować :-))) Dzięki za info.

    To ja już złożyłem, trzeba pisemnie, ale można mailem po zalogowaniu.
    Skasowali mnie w dniu pierwszego wpływu (testowy przelew 10 zł)
    kiedy jeszcze nie miałem dostępu przez net i maszyna ciągle mi gadała
    że mam 0 zł, tak że OMC bym reklamował przelew, że nie doszedł.
    Teraz czekam na odzew.

    pzdr, nM.

  • 23. Data: 2003-06-11 11:13:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > To ja już złożyłem, trzeba pisemnie, ale można mailem po zalogowaniu.
    /ciach/

    Wiem, napisałam maila - mam już odpowiedź, że oddadzą, jak tylko opłata
    zostanie zaksięgowana. Została zaksięgowana dzisiaj, bo przelałam tam trochę
    kasy - teraz więc czekam już tylko na zwrot :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-06-11 11:23:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc72um$lod$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Wiem, napisałam maila - mam już odpowiedź, że oddadzą, jak tylko
    > opłata zostanie zaksięgowana. Została zaksięgowana dzisiaj, bo
    > przelałam tam trochę kasy - teraz więc czekam już tylko na zwrot :-)))

    Eh, zeby to wszystko nie bylo takie skomplikowane, poczawszy od procedury
    wysylania wnioskow na obowiazkowych reklamacjach skonczywszy, to by sie
    nawet mozna skusic ;)

    --
    Robert

  • 25. Data: 2003-06-11 11:27:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Eh, zeby to wszystko nie bylo takie skomplikowane, poczawszy od
    > procedury wysylania wnioskow na obowiazkowych reklamacjach
    > skonczywszy, to by sie nawet mozna skusic ;)

    Nie żebym Cię namawiała :-)))) , ale zakładanie rachunku trwało tydzień
    (gdybym nie miała wcześniej Pluskonta byłoby jeszcze szybciej, bo można
    zamówić kuriera), są pewne niedogodności (ale gdzie ich nie ma!), ale konto
    jest darmowe, dodatkowa karta się przyda, jak mbank zejdzie na psy, to
    będzie gdzie uciekać :-)))). A co do reklamacji, to oby wszędzie i
    wszystkie tak były załatwiane (jeden dzień!).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-06-11 11:37:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc73u8$ojk$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > gdzie ich nie ma!), ale konto jest darmowe, dodatkowa karta się
    > przyda, jak mbank zejdzie na psy, to będzie gdzie uciekać :-)))).

    Ja raczej widze VW jako azyl po zejsciu na psy LG.
    To co trzeba wypelnic zeby jednoczesnie eDirect i Pluskonto zalozyc - 2
    wnioski i 1 formularz identyfikacyjny? I to wszystko sprobowac wcisnac na
    poczcie, a jak nie pojdzie, to wnioski wyslac samodzielnie. A na poczcie
    trzeba im dostarczyc koperte, czy maja wlasne na to?

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-06-11 11:37:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > wcisnac na poczcie, a jak nie pojdzie, to wnioski wyslac
    > samodzielnie. A na poczcie trzeba im dostarczyc koperte, czy maja

    Robert odpuść sobie pocztę (szkoda czasu i nerwów). Zadzwoń 0800103301,
    powiedz że chcesz oba rachunki otworzyć i poproś o kuriera - tak jest
    szybciej i wygodniej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2003-06-11 11:53:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc74hr$qbu$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Robert odpuść sobie pocztę (szkoda czasu i nerwów). Zadzwoń
    > 0800103301, powiedz że chcesz oba rachunki otworzyć i poproś o
    > kuriera - tak jest szybciej i wygodniej.

    Aha, dzieki. A czy ktos wie, po jakim czasie od dzwonienia przychodzi mniej
    wiecej kurier, bo musialbym to skoordynowac z wyjazdami?
    Ten numer jest tez OK? Bo na stronie podaja taki na 0801.

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-06-11 11:56:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Aha, dzieki. A czy ktos wie, po jakim czasie od dzwonienia przychodzi
    > mniej wiecej kurier, bo musialbym to skoordynowac z wyjazdami?
    > Ten numer jest tez OK? Bo na stronie podaja taki na 0801.

    Numer 0801 podają dla "nowych" :-))) Numer, który podałam jest ok. - pod tym
    numerem będziesz też dokonywał operacji, ale oczywiście będąc "nowym" też
    możesz z niego skorzystać. Z Vlinką/linem ustalasz termin i godzinę
    przyjazdu kuriera - u mnie kurier stawił się punktualnie. Umawiałam się na
    dzień po telefonie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-06-11 12:15:26
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Robert <s...@o...pl> wystukal(a) :

> [...]
    > wcisnac na poczcie, a jak nie pojdzie, to wnioski wyslac
    > samodzielnie. A na poczcie trzeba im dostarczyc koperte, czy maja

    No cóż, już zeszły....
    mbank: 3.75% lub 4.20%
    LG: 4.50%

    VW: 4.60%