  • Data: 2003-06-21 11:54:09
    Temat: Re: VE Inteligo i Idea...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bd1fen$q8h$1@foka1.acn.pl...

    > Nie sądzę, aby robili Ci problem z tego powodu. Każą pewnie podać inny
    > numer karty albo zapłacić w inny sposób. Ale to już najlepiej zapytać na
    > pmtg, ja nie jestem pewny.

    A w ogóle mogą robić problem??? I to w ogóle jest w standardowych umowach
    czy ta była jakaś specjalna? Ja jak w listopadzie podpisywałem umowę, to
    płatne było przelewem, po tygodniu ustawiłem PZ, a dwa miesiące potem
    zlecenia obciążania karty. Nie sądzę więc, aby sprawiało im różnicę jak będą
    dostawać kasę.

    Pozdrawiam,
    Washko