  • 1. Data: 2002-01-21 23:10:31
    Temat: VC Millennium - warto?
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Witam,
    Przy okazji ostatniej wizyty w Millennium zaproponowano mi złożenie wniosku
    o Vise Clasic. Po przejrzeniu mojego konta w tym banku dysponent stwierdził,
    że mogliby mi ja przyznać bez zbędnych formalności (tzn. Umowa o pracę itp,
    prowadzę DG i nie chce mi się udowadniać, że ich nie okradnę :) I stąd moje
    pytanie do użytkowników i teoretyków na temat tej karty. Przyznam, że nie
    czytałem jeszcze regulaminu i opłat za tą kartę, wiem, że kosztowałaby mnie
    45 zł za pierwszy rok. Termin spłaty jednego konkretnego dnia też mnie nie
    odstrasza bo i tak nie mam zamiaru brać kredytów oprocentowanych (skrót
    myślowy). Precyzując moje pytanie dotyczy plusów i minusów tej karty w
    praktycznym użytkowaniu. Byłaby to moja pierwsza karta wypukła, dlatego
    proszę o w miarę proste uzasadnienia, żebym zrozumiał :-)
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 2. Data: 2002-01-22 09:08:40
    Temat: Re: VC Millennium - warto?
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Przyznam, że nie
> [...]
    > odstrasza bo i tak nie mam zamiaru brać kredytów oprocentowanych (skrót

    Przeczytaj table oplat i prowizji. Polecam zwlaszcza oplate za zastrzezenie
    karty (200 PLN).

  • 3. Data: 2002-01-22 09:45:49
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Fuzzyo" <f...@p...fm> wrote in message

    > Przeczytaj table oplat i prowizji. Polecam zwlaszcza oplate za
    zastrzezenie
    > karty (200 PLN).

    Rozumiem, ze gubisz karte regularnie co 2 tygodnie. No tak, wtedy rocznie to
    wychodzi rzeczywiscie dosc sporo....

  • 4. Data: 2002-01-22 10:07:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze gubisz karte regularnie co 2 tygodnie. No tak, wtedy rocznie to
    > wychodzi rzeczywiscie dosc sporo....

    Rozumiem, że jak zgubisz kartę, albo Ci ją ukradną, to będziesz szczęśliwy że
    zastrzeżesz ją już za 200 zł.
    W niektórych bankach zastrzega się za darmo.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-22 11:06:42
    Od: <G...@t...pl>

    Nawiasem mówiąc jedna z niżej oproc. kart: 30%. Jeśli sposób spłaty Ci nie
    przeszkadza, to niezła karta. Jest jeden myk: jeśli wybierzesz sobie np. 10%
    spłatę m-czną, a będzie to moment ściągnięcią opłaty rocznej, to ściągną Ci -
    UWAGA: 10% plus odsetki PLUS opłata za kartę!
    Nie rozumiem osobiście dlaczego w kk. Millenium nie można brać kredytu
    gotówkowego, a WBK, Citi - można. Można wypłacić gotówkę, ale CAŁOŚĆ jej trzeba
    spłacić w najbliższym terminie.
    Poza tym jest OK.

  • 6. Data: 2002-01-22 11:44:22
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Jest jeden myk: jeśli wybierzesz sobie np. 10%
    > spłatę m-czną, a będzie to moment ściągnięcią opłaty rocznej, to ściągną
    Ci -
    > UWAGA: 10% plus odsetki PLUS opłata za kartę!

    Nie wim dokladnie jak to jest z VC, ale dla AX w Millenium to generalna
    zasada - spata = rata kapitalu (wybierana przez Ciebie) + odsetki za dany
    miesiac + 100 % gotowki wyjetej przez bankomat + 100 % prowizji. Oni po
    prostu tak sobie ustawili parametry w ICBS'ie i juz....

  • 7. Data: 2002-01-22 12:07:09
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Przeczytaj table oplat i prowizji. Polecam zwlaszcza oplate za zastrzezenie
    > karty (200 PLN).

    Jeszcze nie spotkalem banku, w ktorym zastrzezenie VC nic nie kosztuje.
    Nie przecze, ze nie istnieje, wiec jakby ktos wiedzial, ktory, to proszu
    tu o info.

    Ja mam Amexa z Millennium i zastrzezenie jest bezplatne.

    RAdek

  • 8. Data: 2002-01-22 13:50:45
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Jeszcze nie spotkalem banku, w ktorym zastrzezenie VC nic nie kosztuje.
    > Nie przecze, ze nie istnieje, wiec jakby ktos wiedzial, ktory, to proszu
    > tu o info.
    Chyba Lukas ma zestrzezenie bez oplat... a ponadto ta kara nie kosztuje
    90 zl za kazdy rok, tylko 59 w pierwszym i 30-pare w nastepnych!
    (A jesli chodzi o zastrzeganie, to chyba nikt oprócz Mille nie przekracza
    kwoty 100 zl - dlatego chyba sie pozegnam z ich VISA ;-)
    pzdr
    marcin

  • 9. Data: 2002-01-22 14:38:19
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Ja mam Amexa z Millennium i zastrzezenie jest bezplatne.

    Zgadza sie. Taka jest polityka American Express na swiecie.

  • 10. Data: 2002-01-22 14:39:40
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Jeszcze nie spotkalem banku, w ktorym zastrzezenie VC nic nie kosztuje.
    > Nie przecze, ze nie istnieje, wiec jakby ktos wiedzial, ktory, to proszu
    > tu o info.

    Bardzo prosze - Citibank