  • 1. Data: 2002-04-09 08:11:35
    Temat: VC BZWBK i czekam..
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam.
    Ponad 3 tygodnie temu zlozylem wnisoek o VC BZWBK debetowa.

    Po tygodniu jak dzownilem ktos z banku powiedzial mi ze dostane poczta
    tradycyjna odpowiedz. Jakos jej jeszcze nie mam :-(

    Moze ktos skladal wniosek o ta karte i podpowie mi gdzie powinienem sie
    zgosic?
    W banku jest strasznie niemila Pani ;-)

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2002-04-09 21:42:52
    Temat: Re: VC BZWBK i czekam..
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tradycyjna odpowiedz. Jakos jej jeszcze nie mam :-(
    >
    > Moze ktos skladal wniosek o ta karte i podpowie mi gdzie powinienem sie

    do idź do pani obok, może ta będzie miła :-)