  • Data: 2022-10-04 22:09:26
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2022 o 20:18, Robert_DF pisze:

    > wystarczy czytać komunikaty na terminalu i nie będzie ryzyka
    > "nieświadomej" kradzieży

    Tylko, czy wszyscy czytają te komunikaty. Bo ja przykładam i zakładam,
    że zapłaciłem, albowiem nigdy problemu nie było. Chyba ktoś nie
    przemyślał tej akcji. Ciekawe, ile osób wyjdzie nie płacąc. No i sam
    pomysł wydaje mi się lekko nietrafiony. To takie trochę "oszustwo".
    Płacę za zakupy i dlaczego miałbym chcieć dokładać kilka złotych na
    jakąś zbiórkę? Albo choć spodziewać się, że coś takiego ma miejsce.

    Nawet teraz szukałem w Internecie, ale nie znalazłem żadnej informacji
    na ten temat. Nie ma ani na ich stronie, alni nigdzie indziej. Dziwne to
    po prostu.

    --
    Robert Tomasik