  • 11. Data: 2004-02-12 13:55:44
    Temat: Re: Uwaga na karty w klubach
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Chyba za malo kupuje, bo nigdy do mnie kurde nikt nie dzwonil :( Albo juz
    > sie przyzywczaili ze w roznych miejscach, na rozne kwoty place... ;)
    > P.S. Duze to znaczy jakie?

    Do mnie Citi dzwoniło jak w USA zapłaciłem za zakupy w sklepie z elektroniką
    ca. $1000. Osobiście, nie przez internet.

    MaciejK

  • 12. Data: 2004-02-12 14:00:14
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > Przeciez masz zawsze jakies 24 lub 48-io godzinne ubezpieczenie na wypadek
    > kradziezy,
    > ktore rowniez obejmuje tego typu przypadki.

    Taaaak? No to muszę się trochę doedukować regulaminowo ;-) czy dotyczy to
    również starych Elektronów?

    pzdr
    Artur

  • 13. Data: 2004-02-12 15:09:45
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > No jak sie okazuje to jakis wiekszy przekret byl i sklonowano wiecej kart.
    > Ciekawe czy cos sie do prasy przedostanie. A to taki na topie ponoc klub ;)
    > Na co ten idiota tam pracujacy liczyl, to ja nie wiem.

    Amra, bądź człowiekiem, zmień ego i z czstym sumieniem
    napisz nam o jakim klubie mowa?

    :]

    Szy.

  • 14. Data: 2004-02-12 15:16:04
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    Artur7 wrote:

    > Taaaak? No to muszę się trochę doedukować regulaminowo ;-) czy dotyczy to
    > również starych Elektronów?

    Sure. 2,5 PLN/month
    --
    luzyta

  • 15. Data: 2004-02-12 15:16:48
    Od: "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez masz zawsze jakies 24 lub 48-io godzinne ubezpieczenie na wypadek
    > kradziezy,
    > ktore rowniez obejmuje tego typu przypadki.

    dokladnie, do mnie dzwonia bardzo czesto, ale fakrycznie transakcje musza
    byc od ok 1 tys w gore albo kila mniejszych ale w niewielkich odstepach
    czasu
    podoba mi sie, ze mBank sie tak interesuje moimi pieniedzmi...

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 16. Data: 2004-02-12 15:50:50
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Amra, bądź człowiekiem, zmień ego i z czstym sumieniem
    > napisz nam o jakim klubie mowa?

    Błękitna ostryga ;))))

    Pozdry

  • 17. Data: 2004-02-12 16:56:53
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 12 Feb 2004 16:50:50 +0100, "gasper" <g...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Błękitna ostryga ;))))

    Eeee nie, Pod Papugami. ;)

  • 18. Data: 2004-02-12 19:41:03
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> napisał w wiadomości

    > Widzisz ... u mnie jest tak samo. Kupuje w roznych miejscach lecz na male
    > kwoty (przewaznie codziene zakupy w kwotach max 10-30 zl na transakcje) +
    > wyplaty z bankomatu na kwoty 50-200 zl. Po zakupie za pomoca karty
    (electron
    > z mBank) sprzetu za kwote 950 zl nikt do mnie nie dzwonil.
    >
    > Nie bylo to dla mnie dziwne do momentu kiedy kolega kupowal sprzed AGD za
    > pomoca karty z Multibanku i dzwonili do niego aby potwierdzic zakup. Czy
    > jakos losowo jest sprawdzane ?
    >
    > --
    > Arek

    Słyszałem, że sprawdzają losowo. Nawet jak sklep ma floor limit (dotyczy
    kart wypukłych) to transakcje poniżej floor limitu są losowo sprawdzane.

  • 19. Data: 2004-02-12 19:43:23
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sure. 2,5 PLN/month
    > --
    > luzyta

    Jeśli chcesz mieć kartę lepiej chronioną, to wymień na nową. Ja wymieniłem
    po 01.10.2003

  • 20. Data: 2004-02-12 19:46:41
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0g5d4$2ki$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czasu
    > podoba mi sie, ze mBank sie tak interesuje moimi pieniedzmi...

    Może ludzie wreszcie przestaną tak narzekać na mBank. Poza tym ustawa o
    elektronicznych instrumentach płatniczych, która weszła w życie od
    01.10.2003 przewiduje, że bank powinien interesować się transakcjami
    odbiegającymi od codziennej normy.