  • 1. Data: 2004-02-12 10:58:27
    Temat: [Inteligo}- szok + zbieg okoliczności pewnie :)
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Jestem w szoku!

    Oto kopia mojego listu do Inteligo z dziś rano:

    ===========
    Jakieś pół roku temu zgłaszałem swoje wątpliwości co do celowości
    umieszczania na stronie PEŁNYCH danych kart płatniczych. Sugerowałem
    wtedy alternatywne rozwiązania (maskowanie części numeru karty, okazywanie
    jej danych po podaniu kodu ze zdrapki).
    Czy w swietle ostatnich rewelacji na temat prób wyłudzenia dostepu do
    konta,
    nic Państwo nie zamierzacie z tym zrobić?
    Bo o ile znając tylko hasła dostępowe pieniążków raczej nikt nie
    wyprowadzi
    (może jedkankże narobić szkód wysyłając całość do np TP SA), to poznając
    dane karty (pełny numer, ważność, imię i nazwisko) może narobić sporo
    zamieszania.
    NIe wszędzie CVV jest wymagany.
    Proszę o _rzeczową_ odpowiedź.

    ===========

    A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    cyfry!

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-02-12 11:01:19
    Temat: Re: [Inteligo}- szok + zbieg okoliczności pewnie :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SebCz <a...@a...pl> wrote:
    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4
    > ostatnie cyfry!

    DUZE BRAWA!!!!
    to sie nazywa szybkosc dzialania.
    W innym, konkurencyjnym banku taka zmioana trwalaby pewnie kilka miesiecy ;)
    Tez jestem pod wrazeniem szybkosci dzialania!

  • 3. Data: 2004-02-12 11:06:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    > cyfry!

    W końcu poszli po rozum do głowy. Ja im to tłukłem już po wprowadzeniu tej
    durnej funkcji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-12 11:09:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    > cyfry!

    Taaa. Wejdź sobie na szczegóły rachunku, następnie 'karty'.
    :-))))))))))))))))))))

    A tak obok tematu. Bardzo podoba mi się pomysł, iż strona 'aktywuj kartę
    kodów' i 'twoje karty VISA' są w sekcji 'moje dane'. Wręcz intuicyjne. :-D

  • 5. Data: 2004-02-12 11:10:55
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Taaa. Wejdź sobie na szczegóły rachunku, następnie 'karty'.
    > :-))))))))))))))))))))

    dokladnie w szczegolach pelen nnumerek :-)

    > A tak obok tematu. Bardzo podoba mi się pomysł, iż strona 'aktywuj kartę
    > kodów' i 'twoje karty VISA' są w sekcji 'moje dane'. Wręcz intuicyjne. :-D

    dobry pomysl :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-02-12 11:13:28
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c0fmdn$e1n$1@news.onet.pl...
    > DUZE BRAWA!!!!
    > to sie nazywa szybkosc dzialania.

    Faktycznie, chociaz o "moje rachunki / szczegoly rachunku / karty" juz
    zapomnieli. Mam nadzieje, ze po moim mailu do nich rownie szybko zamaskuja
    rowniez tutaj.
    Pozdrawiam
    M.

  • 7. Data: 2004-02-12 11:15:54
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Taaa. Wejdź sobie na szczegóły rachunku, następnie 'karty'.
    > :-))))))))))))))))))))

    Dajcie im troche czasu :)

    > A tak obok tematu. Bardzo podoba mi się pomysł, iż strona 'aktywuj kartę
    > kodów' i 'twoje karty VISA' są w sekcji 'moje dane'. Wręcz intuicyjne.
    > :-D

    Też sie zastanawialem, jakim tokiem myslenia sie tu kierowali :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-02-12 11:39:33
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SebCz <a...@a...pl> napisał(a):

    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    > cyfry!

    Mam nadzieję że równie szybko wprowadzą opcję rezygnacji z wysyłania wyciągów
    mailem które może przeczytać każdy na kazdym routerze po drodze i będzie miał
    imie, nazwisko, dokładny adres i stan konta...

    --
    Franz

  • 9. Data: 2004-02-12 11:43:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0foll$2jb$...@i...gazeta.pl,
    Franz <f...@g...SKASUJ-TO.pl>:

    > Mam nadzieję że równie szybko wprowadzą opcję rezygnacji z wysyłania
    > wyciągów mailem które może przeczytać każdy na kazdym routerze po
    > drodze i będzie miał imie, nazwisko, dokładny adres i stan konta...

    Ja juz dawno zrezygnowalem. Tyle ze przez telefon. Ale darmowy.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-02-12 11:47:26
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0fot1$ec9$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ja juz dawno zrezygnowalem. Tyle ze przez telefon. Ale darmowy.

    Jejku, Robert, jak mogłeś, nie dzwoniłeś na numer miejski ??? :-DDD