  • 1. Data: 2002-11-22 19:09:04
    Temat: Uwaga na Inteligo !
    Od: "Grzegorz" <g...@c...pl>

    Chciałem wszystkich ostrzec przed dokonywaniem wpłat na konto Inteligo za
    pośrednictwem oddziału PKO BP , z kilku względów :

    1. Wpłata gotówkowa nie jest żadną wpłatą ,ale przelewem realizowanym
    poprzez Elixir , tak ,że ktoś (kto tak jak ja) wpłaci pieniądze w piątek o
    11.00 to według infolinii Inteligo ma duże szanse na dobranie się do swojej
    kasy w wtorek ...

    2. W PKO BP stałem przez 45 minut do kasy , przede mną była jedna osoba
    ...za to mnóstwo emerytów i rencistów pobierało rekompensaty i odszkodowania
    , zgodnie z informacją z kasy - osoby te mają pierwszeństwo

    zabawne to wszystko prawda ? zwłaszcza jak się zostaje na weekend bez kasy

  • 2. Data: 2002-11-22 19:39:42
    Temat: Re: Uwaga na Inteligo !
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > 2. W PKO BP stałem przez 45 minut do kasy

    Po co stać?
    Nie można złóżyć depozytu w bankomacie?

  • 3. Data: 2002-11-22 19:45:29
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Po co stać?
    > Nie można złóżyć depozytu w bankomacie?

    Problem w tym, że nie. Jak taka wpłata kosztowała, to było OK, a jak jest za
    darmo, to nagle płacz, lament i zgrzytanie zębów? Przecież wiesz, że PKO =
    kolejka (choć nie zawsze - np ja mam taką małą ekspozyturkę na rogu i po
    15.00 jakoś kolejki dziwnie zanikają). I jeszcze jedno - trzy razy wpłacałem
    niewiele przed rzeczoną 15 i zawsze po powrocie do domu (po 20) konto było
    zasilone...

  • 4. Data: 2002-11-22 21:14:01
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

> [...]
    > poprzez Elixir , tak ,że ktoś (kto tak jak ja) wpłaci pieniądze w piątek o
    > 11.00 to według infolinii Inteligo ma duże szanse na dobranie się do

    Przez przypadek wpłacałem dzisiaj 1 000,00 PLN w Auchanie Mikołów w oddziale
    PKO BP na konto Inteligo eliksirem. Wpłaty dokonałem omen nomem o 11:00.
    Pani na infolinii zapewniła mnie, że Inteligo księguje w godzinach 15:00 -
    17:00..
    Kasa wpłynęła o 16:00. Wiem dokłanie bo mam karte plus i dostaje info na
    telefon GSM

    Krzysztof Sz.

  • 5. Data: 2002-11-22 23:23:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Krzysztof Sz. napisał:
    > Pani na infolinii zapewniła mnie, że Inteligo księguje w godzinach 15:00 -
    > 17:00..

    11:30, 15:30, 18:30

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 6. Data: 2002-11-23 07:45:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Problem w tym, że nie.

    A konkretnie w czym?
    Próbowałeś?

  • 7. Data: 2002-11-23 08:03:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arnblv$cv4$1@news.tpi.pl, cef wrote:
    > Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie w czym?
    > Próbowałeś?

    Dość ryzykowne - skoro wyraźnie mówią, że funkcja depozytowa nie jest
    dostępna dla posiadaczy kont Inteligo.

  • 8. Data: 2002-11-23 08:22:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dość ryzykowne - skoro wyraźnie mówią, że funkcja depozytowa nie jest
    > dostępna dla posiadaczy kont Inteligo.

    Nie da się spróbować. Bankomat nie udostępnia tej funkcji na karty inne, niż
    PKO BP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-11-23 08:33:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie da się spróbować. Bankomat nie udostępnia tej funkcji na karty
    inne, niż
    > PKO BP.

    O, przepraszam.
    Faktycznie: nie wszyscy mają karty PKOBP :-)

  • 10. Data: 2002-11-23 08:35:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Dość ryzykowne - skoro wyraźnie mówią, że funkcja depozytowa nie
    jest
    > dostępna dla posiadaczy kont Inteligo.

    Ale mając kartę PKOBP da się chyba złożyć
    depozyt do Inteligo (ktoś już chyba opisywał-
    ten test pomyślnie zdany)