  • 1. Data: 2002-05-20 09:19:13
    Temat: Uwaga na Caps-Lock w komputerach w oddziałach Multibanku
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Problemem jest to, że nie widać czy jest aktywny - ani na ekranie ani
    na klawiaturze, a hasło trzeba jednak podać właściwe :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2002-05-20 11:14:28
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jaroslaw Andrzejewski wrote:

    > Problemem jest to, że nie widać czy jest aktywny - ani na ekranie

    ekran nie rozroznia wielkosci liter ?:))) a moze siedzacy przed ekranem
    ?:)

  • 3. Data: 2002-05-20 11:59:29
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    > ekran nie rozroznia wielkosci liter ?:))) a moze siedzacy przed ekranem
    > ?:)

    Myśl! Co widzisz, jak wklepujesz HASŁO?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-05-20 12:07:17
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 20 May 2002 13:14:28 +0200, Marcin F <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    >ekran nie rozroznia wielkosci liter ?:))) a moze siedzacy przed ekranem
    >?:)

    kompiuter rozróżnia, jeno gwiazdki dla wielkich liter takie same jak
    dla małych :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2002-05-20 16:57:23
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl>

    > Problemem jest to, że nie widać czy jest aktywny - ani na ekranie ani
    > na klawiaturze, a hasło trzeba jednak podać właściwe :-)

    A co? Przepaliła Ci się diodka CAPS (po prawej stroni u góry klawiatury).

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Zupelnie za darmo dajemy Ci wiele... >>> http://link.interia.pl/f15c5

  • 6. Data: 2002-05-20 21:19:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Myśl! Co widzisz, jak wklepujesz HASŁO?

    Jak Ty pomyslisz jeszcze chwile to znajdziesz genialny sposob na
    wykrycie
    czy caps jest wlaczony. Zanim wklepiesz haslo, wklepujesz (wiem ze nie
    zawsze)
    adres w przegladarke a potem jeszcze login. W najgorszym przypadku to
    dwa
    klikniecia wiecej i juz widzisz czy jest wlaczony caps, dla wielu to
    prostsze
    niz przerzucanie wzroku z monitora na diodki klawiatury, poza tym sposob
    bardziej wiarygodny, diodki moga sie przeciez zepsuc ;)))

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 7. Data: 2002-05-21 03:41:43
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    > A co? Przepaliła Ci się diodka CAPS (po prawej stroni u góry klawiatury).

    Sorki, że wtrącę swoje trzy grosze, lecz nie wszystkie klawiatury mają
    diody. Ja używam bezprzewodowej Logitecha i nie ma żadnych diod, również
    Caps Locka. Jest to problem przy logowaniu się np. do mBanku, gdzie
    indentyfikator jest cyfrowy - wstukiwany z Numpada,a hasło musi mieć
    litery. To tyle.

    Krzych

  • 8. Data: 2002-05-21 06:55:04
    Od: <b...@p...onet.pl>

    (ciach)

    Przepraszam za spam ale nie jest on calkiem OT. Wszystkim informatykom Multi (i
    nie tylko) dedykuje te oto funkcje, ktora sprawdza czy user wcisnal Caps lock i
    informuje go o tym. Zycie moze byc prostsze...

    .Bart

    //--------------------------------------------------
    --
    function checkCapsLock( e ) {
    var myKeyCode=0;

    // Internet Explorer 4+
    if ( document.all ) {
    myKeyCode=e.keyCode;
    myShiftKey=e.shiftKey;

    // Netscape 4
    } else if ( document.layers ) {
    myKeyCode=e.which;
    myShiftKey=( myKeyCode == 16 ) ? true : false;

    // Netscape 6
    } else if ( document.getElementById ) {
    myKeyCode=e.which;
    myShiftKey=( myKeyCode == 16 ) ? true : false;

    }

    if ( ( myKeyCode >= 65 && myKeyCode <= 90 ) && !myShiftKey ) {
    alert( myMsg );

    } else if ( ( myKeyCode >= 97 && myKeyCode <= 122 ) && myShiftKey ) {
    alert( myMsg );

    }
    }
    //------------------------------------------------

  • 9. Data: 2002-05-21 17:51:44
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Krzysztof" <b...@w...pl>

> [...]
    > Caps Locka. Jest to problem przy logowaniu się np. do mBanku, gdzie
    > indentyfikator jest cyfrowy - wstukiwany z Numpada,a hasło musi mieć

    No to cudów nie ma. Trzeba się będzie dogadać z bankiem, lub wprowadzać
    hasło metodą: kopiuj/wklej (jeżeli się da?!)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Wygraj Mundial! Era Futbolu - super gra!
    >>> http://link.interia.pl/f15cf

  • 10. Data: 2002-05-22 13:04:43
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 20 May 2002 23:19:36 +0200, Marcin F <m...@i...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    >zawsze)
    >adres w przegladarke a potem jeszcze login. W najgorszym przypadku to

    hmm, z adresem w przeglądarce (przypominam: w Oddziale) się nie da,
    ale login - chyba znalazłeś rozwiązanie!

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski