  • 1. Data: 2002-05-20 07:29:48
    Temat: male pytanko - mbank
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    witam,
    to co napisze, moze wyda sie co niektorym glupie, ale niech tam ;-)
    otoz niedluge bede mial gotowke, ktora chcialbym umiescic na koncie
    (nie ukrywam, ze intereseuje mnie procent). Otoz przewidywany czas
    trzymania kasy na koncie to ok. 2 mies. Czy jest gdzies jakis
    kalkulator, w ktorym moglbym policzyc "ile moge zarobic".

    Poza tym ichnie 9% to w skali rocznej czy jak?

    dzieki za rady.
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 2. Data: 2002-05-20 07:32:45
    Temat: Re: male pytanko - mbank
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Czy jest gdzies jakis kalkulator, w ktorym moglbym policzyc "ile moge
    zarobic".

    > Poza tym ichnie 9% to w skali rocznej czy jak?

    http://info.mbank.com.pl/kalkulator.html
    i http://info.mbank.com.pl/kalkulator2.html

    Rafal

  • 3. Data: 2002-05-20 08:16:17
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Poza tym ichnie 9% to w skali rocznej czy jak?
    Zdaje sie, ze to bez podatku belkowego.

    --
    =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

  • 4. Data: 2002-05-20 10:32:46
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Jarek Granat <j...@a...lublin.pl> wrote:

    > Zdaje sie, ze to bez podatku belkowego.

    pokaz mi bank gdzie tak nie jest, tzn. podaja oprocentowanie juz po opodatkowaniu!

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 5. Data: 2002-05-20 10:42:01
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2002 10:32:46 +0000 (UTC), <b...@b...prv.pl>
    wrote:

    >pokaz mi bank gdzie tak nie jest, tzn. podaja oprocentowanie juz po opodatkowaniu!

    mozesz mi powiedziec, ile procent kradnie belka do swojej kieszeni?

  • 6. Data: 2002-05-20 17:50:37
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > mozesz mi powiedziec, ile procent kradnie belka do swojej kieszeni?

    Belka zabiera nam 20% od naliczonych odsetek.

    UWAGA: obelkowanie wynosi 0,gdy naliczone odestki wynoszą 0,49 gr. Ale nie
    wszędzie tak jest ... mBank jest tym jednym z nielicznych, gdzie obelkowanie
    zaokrągla się do pełnej złotówki

    A może opodatkujemy Belkę od głupich pomysłów? Za każdą nową bzdurę powinien
    płacić podatek społeczeństwu ...
    I pozostała świta Mina i Olina też!

  • 7. Data: 2002-05-21 09:26:13
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

> [...]
    >
    > UWAGA: obelkowanie wynosi 0,gdy naliczone odestki wynoszą 0,49 gr. Ale nie
    > wszędzie tak jest ... mBank jest tym jednym z nielicznych, gdzie

    A jak odsetki wyjda ci 0,51 zl :)) to co zaplacisz 20 grosze belkowego czyli
    wychodzi duzo wiecej niz 20%