  • 71. Data: 2014-07-15 16:38:53
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    dyskusyjnych:tbrxohd4ho0k$....@4...ne
    t...

    > Mogla zostac wprowadzona w/w zmiana regulaminow.

    Jednostronna zmiana umowy? Nie sadze aby dalo sie wprowadzic dodatkowa umowe
    zmiana regulaminu.

    > Ale ubezpieczyc sie od ryzyka smierci klienta to chyba moze ?

    Moze ubezpieczyc swojego klienta, ale zawarcie umowy i obciazenie jej
    kosztami klienta to juz cos innego... Ja generalnie nie przyjmuje do
    wiadomosci istnienia czegos takiego jak obligatoryjne ubezpieczenie. Swoja
    droga ciekawe jak by zareagowal zaklad ubezpieczen gdybym zechcial zmienic
    uposazonego ;). Hm... skoro mamy tzw sezon ogorkowy to moze sie wysile i
    przesle z ciekawosci takie pisemko ;).

    Pozdrawiam
    MK

  • 72. Data: 2014-07-15 17:06:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 16:34:58 +0200, Pete napisał(a):

    > może, o ile sam za to zapłaci.

    Ale klienta oplata z tytulu ubezpieczenia moze ...

    J.

  • 73. Data: 2014-07-15 17:23:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 17:06, J.F. pisze:

    > Ale klienta oplata z tytulu ubezpieczenia moze ...

    Ale bank ubezpiecza nie siebie a klienta.

    --
    Pete

  • 74. Data: 2014-07-15 19:38:07
    Od: luc <b...@g...de>

    Fragment mojego wniosku KK PolbankEra ze stycznia 2009:
    http://goo.gl/vaPqmP

    pzdrwm
    luc

  • 75. Data: 2014-07-15 20:02:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 19:38, luc pisze:
    > Fragment mojego wniosku KK PolbankEra ze stycznia 2009:
    > http://goo.gl/vaPqmP

    Poniżej jak mniemam, jest Twój podpis?

    --
    Pete

  • 76. Data: 2014-07-15 21:05:49
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 20:02:17 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Poniżej jak mniemam, jest Twój podpis?

    Tak, chociaż z tego co pamiętam, to chciałem wykreślić ten zapis o ubezpieczeniu, ale
    wtedy nie chcieli przyjąć wniosku...

    pzdrwm
    luc

  • 77. Data: 2014-07-15 22:46:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 21:05, luc pisze:

    > Tak, chociaż z tego co pamiętam, to chciałem wykreślić ten zapis o ubezpieczeniu,
    ale wtedy nie chcieli przyjąć wniosku...

    Czyli w całym wniosku jest tylko jeden podpis poniżej tej klauzuli o
    ubezpieczeniu?

    --
    Pete

  • 78. Data: 2014-07-15 23:41:06
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 22:46:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Czyli w ca�ym wniosku jest tylko jeden podpis poni�ej tej klauzuli o
    >
    > ubezpieczeniu?

    Tak.

    pzdrwm
    luc

  • 79. Data: 2014-07-16 08:35:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 23:41, luc pisze:

    > Tak.

    Dzięki.

    No to po wakacjach karta do odstrzału.

    --
    Pete

  • 80. Data: 2014-07-16 19:44:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 15.07.2014 11:03, MK pisze:

    > Nie pytajcie tylko dlaczego sie tak z nimi mecze ;). Chodzi oczywiscie o
    > kursy i to, ze wg. informacji z ostatniego polbankowego wyciagu mam juz
    > zwolnienie z oplaty za rok 2015/2016. Jak wysla mi wypowiedznie umowy
    > nie bede plakal.

    Jak już wspomniałem w inny wątku dzisiaj zauważyłem na swojej liście
    transakcji

    Kwota w PLN: -2,51
    Szczegóły transakcji: Uznanie reklamacji 472424

    Odpowiedzi na razie żadnej na swoją reklamację nie dostałem. Kartę też
    mam już ładnych parę lat i jak to zwykle na grupie bywa, nigdy żadnych
    ubezpieczeń wcisnąć sobie nie dałem, więc chyba żadnego haka na mnie w
    swojej teczce nie mają ;)

    Xenocide