  • 1. Data: 2005-06-06 22:41:02
    Temat: Uwaga: Atak klonów ;-)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    http://lib93k3.gamma.furrynet.org/
    Póki co linki stron szyfrowanych
    i na pbb ;-) prowadzą do oryginałów
    większość innych prowadzi do ... Szczecina

  • 2. Data: 2005-06-07 03:53:47
    Temat: Re: Uwaga: Atak klonów ;-)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    S.T. wrote:
    > http://lib93k3.gamma.furrynet.org/
    > Póki co linki stron szyfrowanych
    > i na pbb ;-) prowadzą do oryginałów
    > większość innych prowadzi do ... Szczecina

    bo html dało się skopiować jakimkolwiek robotem
    skryptów już nie byli w stanie skopiować, ani samodzielnie napisać.

  • 3. Data: 2005-06-07 14:56:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > bo html dało się skopiować jakimkolwiek robotem
    > skryptów już nie byli w stanie skopiować, ani samodzielnie napisać.

    Widać, że mimo doniesień, iż współpracuje ona
    z jakimś trojanem, bank uznał ją za niegroźną,
    bo wie o niej od wczoraj, a stronka dalej działa...

  • 4. Data: 2005-06-07 22:35:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 00:41:02 +0200, S.T.
    <n...@p...onet.pl> napisał:

    > http://lib93k3.gamma.furrynet.org/
    > Póki co linki stron szyfrowanych
    > i na pbb ;-) prowadzą do oryginałów
    > większość innych prowadzi do ... Szczecina

    A mozna cos blizej, bo z adresu widze, ze to sasiednia ulica - moge
    powiadomic wspolnego dostawce netu (strona nie chodzi, jak teraz
    sprawdzalem)

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 5. Data: 2005-06-07 22:50:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A mozna cos blizej, bo z adresu widze, ze to sasiednia ulica - moge
    > powiadomic wspolnego dostawce netu (strona nie chodzi, jak teraz
    > sprawdzalem)

    Wiem tyle co napisał sylen w tym wątku:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    04475&t=701944

    a strona faktycznie przestała działać,
    wyłączył sprzęt a może już mu wyłączyli?

  • 6. Data: 2005-06-07 23:05:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 00:50:46 +0200, S.T.
    <n...@p...onet.pl> napisał:

    > Wiem tyle co napisał sylen w tym wątku:
    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    04475&t=701944

    > a strona faktycznie przestała działać,
    > wyłączył sprzęt a może już mu wyłączyli?

    Przeslalem kopie dyskusji do admina sieci.

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 7. Data: 2005-06-11 17:04:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    > http://lib93k3.gamma.furrynet.org/
    > Póki co linki stron szyfrowanych
    > i na pbb ;-) prowadzą do oryginałów
    > większość innych prowadzi do ... Szczecina

    czyli nie można mieć na stronie linków do stron szyfrowanych?
    ja mam banki internetowe bo mnie wkurzało klikanie i pamiętanie adresów...
    zapraszam na http://www.panel.4.pl

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii