    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uszkodzony list z VWbanku.
    Date: Fri, 09 Jan 2004 16:26:26 +0100

    On Fri, 9 Jan 2004 15:42:34 +0100, "Jarosław Łysio"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dalej myślę, że to tylko uszkodzenie podczas transportu, w poczcie nie ma
    >sytuacji, w której pracownik mógłby grzebać w przesyłce - wszystkie
    >czynności wykonywane są komisyjnie, jedynie listonosz chodzi sam, ale też
    >musiałby się strasznie starać, żeby zaglądać do przesyłek. A między
    >placówkami pocztowymi przesyłki polecone jeżdżą w zaplombowanych workach,
    >których nie da się otworzyć i zamknąć bez pozostawienia śladu.
    Dobrze, ale jak wyjaśnisz to, że woreczek na token jest rozcięty tak,
    że można go wyjmować ? Nie uwierze, że stało się to przypadkowo ...
    A na dodatek jak już pisałem, klej w pudełeczku nie trzymał wcale, bo
    było już otwierane, nie sądzę, że by podczas uszkodzenia (uderzenia)
    cały klej puścił ... zbyt skomplikowany byłby ten przypadek ...

    >W każdym razie co najmniej na jednym etapie postąpiono z tym listem
    >nieprawidłowo - należy przyjąć, że na ostatnim. Przesyłka nie mogłabyć
    >doręczona w stanie niezabezpieczonym. Proponuję więc złożyć skargę do
    >jednostki nadrzędnej nad tą placówką.
    Do RUPu ? :) Troche mi nie wypada ;).

    >Jeżeli przesyłka nadeszła do placówki oddawczej w stanie uszkodzonym,
    >należało ją zabezpieczyć, umieścić odpowiednią nalepkę, informację skąd
    >nadeszła i podpis dwóch pracowników oraz datownik. Bezpośrednio w Twojej
    >sprawie to nie pomoże, ale przynajmniej ktoś oberwie za naruszenie
    >obowiązków służbowych i będzie wiedział na przyszłość co ma robić z
    >uszkodzonymi przesyłkami.
    Już pare razy spotykałem się z takimi przesyłkami, bo pare razy
    dochodziły do mnie uszkodzone, i prawie zawsze były takowe naklejki,
    może uszkodzenie nastąpiło przed wysłaniem ?

    >7 cyfr.
    Nawet wiem które ...

    >Oni chyba uważają, że tego się należy domyślić :)
    >Ja też nie wiedziałem o co im chodzi i zadzwoniłem na 0800.
    Rewelacja ...

    pzdr,
    Dentarg

    --