  • Data: 2004-01-09 21:23:50
    Temat: Re: Uszkodzony list z VWbanku.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dalej myślę, że to tylko uszkodzenie podczas transportu,

    Tez tak mysle.

    > w poczcie nie ma
    > sytuacji, w której pracownik mógłby grzebać w przesyłce - wszystkie
    > czynności wykonywane są komisyjnie,

    Bez przesady, wszystko sie da zrobic, nawet komisyjnie. Tylko po co?
    Jaka jest przecietna wartosc informacji zawartych w takim liscie?

    > jedynie listonosz chodzi sam, ale też
    > musiałby się strasznie starać, żeby zaglądać do przesyłek.

    Po pierwsze, to musialby miec w tym interes - wiekszy niz ryzyko, ze mu
    zrobia krzywde jak bedzie zbyt duzo skarg na niego.
    Trzeba zastanowic sie dlaczego takie listy nie sa wysylane jako
    wartosciowe? Bo takimi nie sa?

    > A między
    > placówkami pocztowymi przesyłki polecone jeżdżą w zaplombowanych workach,
    > których nie da się otworzyć i zamknąć bez pozostawienia śladu.

    Nie ma niczego takiego, czego by sie nie dalo tak otworzyc i zamknac.
    Kwestia kosztow i - co wazniejsze - przewidywanych zyskow.

    > Jeżeli przesyłka nadeszła do placówki oddawczej w stanie uszkodzonym,
    > należało ją zabezpieczyć, umieścić odpowiednią nalepkę, informację skąd
    > nadeszła i podpis dwóch pracowników oraz datownik.

    Mozliwe ze uszkodzenie bylo za male. Mozliwe takze ze takie bylo nawet
    w momencie doreczenia.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH