    From: wizardx12 <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Usługa Blokada - czy jest sens się tym interesować?
    Date: Wed, 20 Oct 2004 17:30:09 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial-1918.jgora.dialog.net.pl

    Dnia 10/20/2004 5:22 PM, Użytkownik KRZYSZTOF KRAWCZYK napisał :

    > witam Grupę,
    > chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o usłudze Blokada.
    > Co prawda już dwukrotnie przez wortal www.bankier.pl wysłałem do nich swoje
    > dane po to żeby skorzystać z promocyjnej oferty. Jak dotąd nikt od nich się
    > do mnie nie odezwał. Trochę mnie to zdziwiło, że nie chcą mnie ucapić i
    > ściągnąć ze mnie te 69 złote z promocji... a może preferują klientów, którzy
    > wolą zapłacić normalną stawkę tj. 89 zł?
    > Tak sobie pomyślałem, że jak się nie kwapią z telefonem do mnie to może i
    > jest okazja do przemyślenia czy warto czekać na ten ich telefon....

    Do mnie dzwonili jak zarejestrowałem sobie breloczek (promocja przy
    Dinersie). Wypytałem ich trochę jak to działa, ale w sumie żadna
    rewelacja. Chyba, że masz dużo kart z różnych banków i skroją Ci portfel
    ze wszystkimi. Wtedy obdzwonienie wszystkich naraz "kartolinii" jest
    trochę czasochłonne. Oni robią to szybciej, ale... nie przekonali mnie
    do końca.

    --
    Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie
    zmienia się skutecznej metody