    From: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Date: Thu, 19 Feb 2004 10:00:05 +0000 (UTC)
    Sender: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@s...preczpoczta.fm> wrote:

    > Tylko pomysł - może im chodzi o to, że wpisałeś mBank zamiast BRE WBE
    > o/Łódź? :)

    hehe ;) nie - wpisałem BRE Bank Wydział Bankowości Elektronicznej. Ale
    zadzwoniłem i już wiem o co chodzi. Rozliczamy się z Żoną wspólnie i
    mamy wspólne konto. Na NIP3 w polu "posiadacz rachunku" ja wpisałem
    siebie, a Żonie wpisałem Żone. Ale... system US tego nie przyjmuje! ;)
    Więc urwe się z pracy, żeby na obu NIP'ach ręcznie dopisać w polu
    posiadacz - Ja i Żona, a na drugim Żona i ja ;)
    Ale dziwi mnie jedno - rok temu nie było takiego problemu
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Neutrealnosci nie zada od ciebie nigdy ta strona, ktora ci dobrze