  • Data: 2019-02-25 17:23:56
    Temat: Re: Upsss... strzyżenie owiec
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się często zastanawiam, skąd te setki komentarzy pod głupimi artykułami, a na
    usenecie taki mały ruch - bo chętnie bym sobie więcej poczytał.
    > Ale jak czasem poczytam te komentarze to jednak wybieram mniejsze zło i cieszę się,
    że dla takich idiotów postowanie jest za trudne.

    Ale niektórzy piszą na grupach, mimo że nie ogarniają usenetu, na
    przykład nie potrafią cytować. I później ch... ich wie, o czym piszą, do
    czego się odnoszą. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/