    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Upadek obyczajow w Aliorze
    Date: Thu, 20 Jun 2013 00:22:53 +0200

    "neoniusz" kpsj16$qj4$...@n...news.atman.pl

    > Leszku, jak zwykle ponosi cie wyobraznia i nadinterpretujesz, bo nic takiego sie
    nie pojawilo. Ja przynajmniej napisalem cos
    > zgodnego z tematyka grupy zamiast prowadzic monologi odnosnie gwalcenia (ciebie czy
    kogokolwiek innego) przez biskupow.

    0. Nie pisałem o gwałceniu mnie przez biskupów.
    (ani o tym, że ktokolwiek mnie gwałcił)

    1. Odpisałem Ci, choć widzę, że nie warto Ci
    odpisywać, że jeśli telefonowano na komórkę
    podaną przez Ciebie jako zaufana, to raczej
    weryfikacja nie była konieczna.

    2. Nie prowadzę monologów. Takie było założenie biskupa
    Ozorowskiego, ale biskup ów pomylił się w swych proroctwach...

    Słowem -- pierdolisz. :)

    Ozorowski był pewny tego, że bez kontaktu z ludźmi zdziwaczeję,
    ale nie przewidział tego, że kontakt ów zapewni mi internet.
    Być może ten kontakt to wdzięczność Boga za moją postawę sprzed
    wielu lat, gdy cierpliwie wysłuchiwałem ludzi, zwykle starszych,
    których nikt (lub prawie nikt) poza mną nie słuchał. Tak mocno
    Ozorowski wierzył w swoją wygraną, że w ogóle nie pogodził się
    z faktami? Widzisz gdzieś tu moje monologi? Albo pisanie o tym,
    że byłem gwałcony -- prze kogokolwiek, niekoniecznie przez
    biskupów?

    > Jestem w trakcie pisania "reklamacji". Zobaczymy jak bank sie do tego ustosunkuje.

    Zanim wszedłem w konflikt z biskupami (albo raczej -- zanim
    Ozorowski wszedł w konflikt ze mną) byłem przez masy ludzkie
    lubiany za to, że nie sprawiałem niepotrzebnych/nadmiarowych
    problemów -- wpuszczano mnie tam, gdzie prawo (lokalne czy
    państwowe) tego zabraniało, przymykano oczy na moje drobne
    przewinienia (typu -- przekroczenie dozwolonej szybkości)
    bądź zezwalano no coś, co było ogólnie zabronione.

    Gdy czasami pytałem o powód, dostawałem zwykle odpowiedź
    typu -- nie sprawiasz problemów, więc i ja nie staję Ci
    na drodze. (zaczęło się to w czasach, gdy byłem małym
    chłopcem i zwracano się do mnie per ty)

    Mnie bardzo często ujawniano ;) tajne informacje bez zbędnych ceregieli.
    I prawdę mówiąc -- dzisiaj przede wszystkim banki ,,kultywują'' tę tradycję.

    -=-

    Na tej grupie raczej należy dbać o dobre ;) relacje z bankami, ale
    dla Ciebie zrobię wyjątek i wyjaśniam ci, że po prostu pierdolisz
    a bank zapewne odpowie Ci to samo, ale delikatniejszymi słowami.

    Zadaniem weryfikacji nie jest utrudnianie życia, nie jest zabawa
    w dorosłość czy dodawanie sobie powagi itp., ale upewnienie się
    co do tego, że rozmowa będzie prowadzona z tą osoba, a nie z inną.

    Skoro podałeś ten numer telefon jako zaufany -- bank uznał,
    że nie musi tego weryfikować i moim zdaniem ma rację. Do
    niedawna sprzedawcy gruntownie i dogłębnie badali tożsamość
    osoby posługującej się karta płatniczą -- teraz naklejki są
    anonimowe... Podobnie z NFC...

    IMO weryfikacja w tym wypadku jest... dziecinadą, zabawą w dorosłość. :)

    Ile Ty masz lat? Moim zdaniem niewiele -- wyglądasz na ucznia szkoły średniej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'