  • Data: 2019-10-22 18:55:08
    Temat: Re: Unia nas kocha w mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qona36$4ve$...@n...icm.edu.pl...
    "J.F." 5dadff05$0$17357$6...@n...neostrada.pl
    >Mnie też interesują -- oto fragment Regulaminu:

    Linka bys dal

    https://www.mbank.pl/indywidualny/oszczednosci/ekont
    o-oszczednosciowe/
    Zwykle konto oszczedniosciowe i dwie promocje ?

    Hm, a moze jednak niezwykle konto
    https://www.mbank.pl/indywidualny/konta/promocje/eko
    nto-oszczednosciowe-na-nowe-srodki/

    Bo skoro musze "modyfikowac" ... to czym sie rozni stare od nowego ?
    A widze "eKonto oszczędnościowe na nowe środki" ...

    Edycja II ... a kiedy byla pierwsza ? Jakos sie nie chwalili, albo do
    mnie nie dotarlo.

    No no, ciekawe ... ludzie wycofuja wklady ?
    A moze zbieraja na adwokata ?
    Czy zabezpieczaja sobie pozycje ?
    Czy tylko chca zlapac klientow "premium" ?

    No coz, intensive raczej nie zaloze, a 2.3% ... no, nie jest to takie
    zle ... akurat chyba pechowo 30.09 mialem tam ciut za duzo...

    J.