  • 1. Data: 2006-02-17 11:17:31
    Temat: Umawianie sie na odbior gotowki?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam , jak to jest ze od pewnej kwoty do pobrania z banku trzeba sie
    wczesniej umowic z bankiem na odbior w konkretnym oddziale itp.
    Tym sposobem pokazuje sie pracownikom ile sie bedzie bralo , gdzie i o
    ktorej godzinie.
    Ja wiem ze jak by kazdy przyszedl i bral po 100000zl to by nie zdazyli
    dowozic ale...........
    W reg. podobno taki zapis jest natomiast moj szef w pkosa chcial wziac, nie
    dali bez "zapowiedzi" , wzial "na dywanik" szefa banku i dali ile chcial.
    Jak to pod wzgledem prawa jest , maja dac na kazde zadanie ile chcesz czy
    nie musza?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-02-17 11:43:53
    Temat: Re: Umawianie sie na odbior gotowki?
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/17/2006 12:17 PM, Jacek23 wrote:

> [...]
    > Jak to pod wzgledem prawa jest , maja dac na kazde zadanie ile chcesz czy

    Możesz postawić hipotezę, wywodząc swoje prawa z Konstytucji, że mając
    np. 100 mln. zł na koncie, są one Twoje i bank jest obowiązany wypłacić
    je tu i teraz, gdy zażądasz.
    Tak jednak nie jest - istnieją regulacje szczególowe, umowne -
    dostosowane do możliwości.
    Dysponując kwotą jw. można porozumieć się z bankiem w sprawie konta o
    specjalnym statusie - obawiam się jednak, że opłata za takie konto nie
    byłaby satysfakcjonująca obie strony.

    Pzdr: witek

  • 3. Data: 2006-02-17 11:57:27
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2006 12:43:53 +0100, Catbert napisał(a):

    > specjalnym statusie - obawiam się jednak, że opłata za takie konto nie
    > byłaby satysfakcjonująca obie strony.

    jedną na pewno :)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2006-02-17 15:55:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > Jak to pod wzgledem prawa jest , maja dac na kazde zadanie ile chcesz czy

    A co jest w regulaminie konta?

    Szef mając nadzianego klienta i mając tyle gotówki w sejfie po prostu
    kazał wypłacić.
    Lepiej mieć zadowolonego klienta i niż niezadowolonego byłego klienta.

  • 5. Data: 2006-02-17 18:23:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wiem co jest w reg. tak strzelilem z reg. ale podobno to wszystkie banki
    praktykuja.
    natomiast jesli chodzi o kwote to wyplacal poprostu 50000zl (przeciez to nie
    duzo w sumie), a limit pkosa ma podobno 25000zl
    Zeby nie bylo ze moj szef jakims miliarderem jest jak tu ktos napisal w
    poiprzednich postach o miloonach:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 6. Data: 2006-02-17 19:01:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > duzo w sumie), a limit pkosa ma podobno 25000zl
    > Zeby nie bylo ze moj szef jakims miliarderem jest jak tu ktos napisal w

    Wypłacałem w pekao sa 50 tyś w okienku. Nikt się nawet słowem nie
    zająknął, że to dużo.

  • 7. Data: 2006-02-17 21:14:42
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Np. w Lukasie musi byc awizowane z 24 godzinnym wyprzedzeniem 20000zl i
    powyzej.
    Taki zapis w ceniku.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 8. Data: 2006-02-18 08:39:16
    Od: "roythekid" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcial.
    > Jak to pod wzgledem prawa jest , maja dac na kazde zadanie ile chcesz czy

    Chodzi po prostu o limity skarbcowe i kasowe i optymalizację zarządzania
    stanami gotówkowymi w bankach. Służy to obniżaniu kosztów przechowywania i
    zabezpieczania gotówki - czasami taniej organizować nawet codzienne
    transporty niż przechowywać kasę w większej ilości. Takie ograniczenia są w
    każdym banku, jednak jeśli Oddział duży i ma spore limity to nie bawi się z
    Klientami w takie ograniczenia, mimo że powinien chociażby ze względu
    bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam,

    Radosław Radomski