  • Data: 2015-07-09 23:14:49
    Temat: Re: Umarlo PayU, niech zyje BM - 5% moneyback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" mnm7nh$i7p$...@n...news.atman.pl

    > Moj Krokodyl już nie ma niestrawności (z tego tytułu)

    Mój nadal rz... Znaczy... Tego... No...

    > więc nie zwraca - LOL
    > a na Getiny dalej jestem obrażony ....

    Posedłem wreszcie na Pocztę z trąbką, aby odebrać list polecony...
    Zanim odebrałem, rzuciła się w moje oczęta zieleń znana mi z InterWiuWiuWiu... ;)

    Getin wyjaśnia, że opłatę za kartę zwrócił, ale tylko dlatego, aby
    nie psuć dobrych relacji, czy jakoś tak... Bo jednak wg niego
    opłatę należało pobrać... Ciekawych ludzi zatrudnia Getin...
    Proszą o kłopoty -- jeśli kartę aktywowano przed podpisaniem
    umowy, upierdliwy klient mógłby narobić szumu... Paru takich
    mądrali [najwyraźniej JF i tam pracuje] i klienci uciekają...

    > Wróciłem do Bila z płatnościami rachunków "cofkową" KK
    > - nie wiele, ale zawsze cóś ;)

    nie 'nie wiele', ale 'niewiele'

    Nie korzystałem jeszcze z usług tego Cwanego Billa.
    Na razie Getin nie zwraca, bo Krokodyl nadal zwraca...
    Później Obaczę, jak będzie... 2 lata mam trzymać konto...

    -=-

    BTW -- ciekawe, kto za mnie zgłosił do Getinu, że chcę mieć tam konto...
    Ja na pewno tego nie uczyniłem. :) Co więcej -- od pewnego czasu nachodzą
    mnie różnymi telefonami różni ludzie i mówią, że zgłaszałem chęć udziału...

    Ile skosił -- chyba wiem. :)

    -=-

    Ja chyba usunę banery i nie będę wstawiał nowych a jedynie będę stawiał
    stosowne odnośniki -- albo będę musiał powiadamiać o cookies... Co za
    obłęd z tymi powiadomieniami... Prawnikom należy odebrać władzę, jeśli
    ludzkość ma przeżyć kolejne stulecia...

    Wiem, że przeklinano mnie za to, że parę razy ;) dobrze wyraziłem
    się o prawnikach. Jestem mściwy, więc napiszę o tych ludziach tak:
    Niech Wam Bóg błogosławi za to, że swymi... Hm... No...
    Pragnieniami otworzyliście mi moje oczy? :)

    Trochę brzydko... Jakbym Bogu rozkazywał...
    Więc inaczej:
    Boże, błagam Cię o to, abyś wynagrodził tym,
    którzy strzegli mnie przed manowcami życia...

    Kiedyś heretyków palono na stosach w majestacie prawa i dla dobra duszy skazańca.
    Dzisiejsze czasu wcale tak daleko nie odbiegają od tamtych pod tym względem...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'