  • 11. Data: 2006-01-23 19:59:52
    Temat: Re: Ujawnianie numeru karty płatniczej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > Po pierwsze, w necie też się zdarzają serwisy, które nie mają praktycznie
    > żadnej weryfikacji, a tam ciężko kogoś złapać,

    W przypadku reklamacji transakcji internetowej dostajesz kasę spowrotem,
    a obciążany jest serwis.

    a co do hotelu, to zanim
    > właściciel zaprotestuje kolesia może tam już dawno nie być.

    Wpadł, przespał sie jedną noc,nikt go nie widział, nigdzie się na
    recepcji nie pokazywał i rachunku przy wymeldowaniu nie podpisywał.
    No i co z tego, że już go nie ma.

  • 12. Data: 2006-01-23 20:38:17
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-23 20:31- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    san, gdy pisał(a):
    > A skąd miałeś numer karty innej osoby ?? Posługiwanie się numerem karty
    > innej osoby jest nielegalne.

    A wyobrażasz sobie, że druga osoba stoi obok i podaje numer swojej karty?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 13. Data: 2006-01-23 20:42:57
    Od: san <s...@s...pl>

    Mógł przeczytać ze slipa zawiniętego w sklepie. Mógł wyjąć z marynarki
    kolegi kartę i spisać dane.

  • 14. Data: 2006-01-23 21:00:40
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2006 13:59:52 -0600, witek napisał(a):

    > W przypadku reklamacji transakcji internetowej dostajesz kasę spowrotem,
    > a obciążany jest serwis.

    Ale to trwa, wyniku nigdy nie mozesz byc na 100% pewny, mogl ci obciazyc
    karte tak, ze wyczerpal caly limit, wiec masz na jakis czas zablokowana
    karte, a do tego jak sie w GP nie wyrobia z uwzglednieniem reklamacji, to
    musisz doplacic do interesu, a potem beda zwracac, kupa zachodu i nie
    zawsze moze cie byc na to stac.

    > Wpadł, przespał sie jedną noc,nikt go nie widział, nigdzie się na
    > recepcji nie pokazywał i rachunku przy wymeldowaniu nie podpisywał.
    > No i co z tego, że już go nie ma.

    Jakos mam wrazenie, ze przynajmniej czesc osob poslugujacych sie nie swoimi
    numerami karty rowniez inne dokumenty ma podrobione i wcale nie tak latwo
    ich namierzyc (co nie znaczy, ze sie nie da)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 15. Data: 2006-01-23 21:01:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    san napisał(a):
    > Mógł przeczytać ze slipa zawiniętego w sklepie. Mógł wyjąć z marynarki
    > kolegi kartę i spisać dane.

    Na tej samej zasadzie hotele nie powinny przyjmować gotówki, bo ktoś
    mógł ją wyjąć z portfela kolegi, albo zwyczajnie dać komuś w ryj i
    podprowadzić.

  • 16. Data: 2006-01-23 21:34:28
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-23 22:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Wojciech Nawara, gdy pisał(a):

    > Na tej samej zasadzie hotele nie powinny przyjmować gotówki, bo ktoś
    > mógł ją wyjąć z portfela kolegi, albo zwyczajnie dać komuś w ryj i
    > podprowadzić.

    Ja zazwyczaj po prostu drukuję sobie tyle ile mi trzeba, ale w to zimno
    nie chciało mi się po farbę lecieć, więc sobie slipa w sklepie
    podniosłem, jak po niedopałek sięgałem ...

    (dla osób wymagających wsparcia - ;-) )

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2006-01-23 21:45:26
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Trzypion napisał(a):

    > W normalnym banku - nie.

    A czym w nienormalnym?

    > Tak.

    A jakie? :)

    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 18. Data: 2006-01-23 23:07:51
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Mon, 23 Jan 2006 22:45:26 +0100, Kocureq <a...@...stopce.pl> wrote:

    >A czym w nienormalnym?

    Koniecznością reklamowania, a nawet sądzenia się.

    Kupienie na Twój koszt towarów i usług.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 19. Data: 2006-01-23 23:27:37
    Od: san <s...@s...pl>

    Sklep nie wie że środki płatnicze użyte w transakcji pochodzą z przestępstwa.

  • 20. Data: 2006-01-24 05:21:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Dąbrowski wrote:

> [...]
    > karte, a do tego jak sie w GP nie wyrobia z uwzglednieniem reklamacji, to
    > musisz doplacic do interesu, a potem beda zwracac, kupa zachodu i nie

    Dlatego preferuje karty kredytowe, a nie debetowe.
    W sumie gwizdnęli kasę banku, a nie moją.
    Wyciągam drugą kartę i tyle.

    > Jakos mam wrazenie, ze przynajmniej czesc osob poslugujacych sie nie swoimi
    > numerami karty rowniez inne dokumenty ma podrobione i wcale nie tak latwo
    > ich namierzyc (co nie znaczy, ze sie nie da)

    Z mojego punktu widzenia to problem hotelu nie mój.
    Mi kasę bank i tak odda.