  • Data: 2018-12-26 13:55:26
    Temat: Re: Udowadnianie faktu dokonania zapłaty
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-26 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Zacytuje" Decyzja od samego początku ze bedzie to na frame była słuszna"
    >
    > Pomijajac szyk zdania, to czy mogłbys wytłumaczyc jak to, ze wybrano
    > pewien okreslony system komputerowy ma usprawiedliwiac i tłumaczyc jego
    > kiepską czytelnosc i intuicyjnosc?

    Wybacz, ale nie mogę się powstrzymać przed
    skomentowaniem/wyjaśnieniem...
    Bufon, który to napisał, miał zamiar użyć słowa mainframe. Zapewne
    używając slangowego skrótu, zamiast mniej hermetycznego
    określenia, poczuł się większy (bo miał dużą szansę, że nikt
    "niewtajemniczony" tego nie pojmie), więc charakter całej jego
    dalszej produkcji wynikał z potrzeby podtrzymania uniesienia,
    jakiego doznał, gdy nawinąłeś mu się "z lamerskim pytaniem".

    Współczuję Ci. I sugeruję, abyś zaprzestał karmienia...
    Bo jak wielu innych (milczących) nie sięgasz poziomu, przy którym
    uzna on Cię za godnego odpowiedzi całym, choćby jednym, zdaniem...

    witrak()