    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 22 Nov 2018 05:29:41 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ubiłem krokodyla
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2018 14:00:57 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Mnie krokodyl dał sporo więcej, jeszcze jak zwracali cash za rachunki
    > domowe - w sumie przyjemny bank i konto, ale ciut upierdliwa była
    > platynowa bezpłatność za 10kzl wpływu ;)
    > W Milku mam KO odkąd Optima zaczęła sobie jaja z klientów robić
    > ale interfejs Milka niezbyt mi się podoba i wkurza limit 50kzl :>
    > IMO znacznie bardziej "czytelny" jest ING, ale tam po skasowaniu premii
    > chyba tylko KK zostawię, bo tanie wznowienie i/lub uzyskanie
    > bezpłatności, a rewolwer można załadować ;)

    Za 10k wpływu (zwykle wystarcza ping-pong) można mieć praktycznie w każdym banku
    "platynowe" konto 3*0 - a można też mieć dodatkowo bezpłatne ubezpieczenie - w BGŻ
    nawet za 7,5k tylko - więc po co się upierać przy takiej popierdółce jak krokodyl?
    Bo mają u mnie też minusa za takie odpisanie na reklamację, że aż ręce mi opadły i
    nie miałem dalej siły kopać się z koniem (choć i pewien szacunek zyskali, bo mało kto
    potrafi mnie tak osłabić ;)

    Milek na KO wkurza z lekka okresowością "promocji" - rzeczywiście do pary przydałby
    się drugi bank równie "okresowy" (bo na taki, co da sensowny % bez zabawy w kotka i
    myszkę nie liczę).
    A, i o tym 50k zapomniałem, a nadziałem się - i też wkurza to, że dowiesz się o tym
    dopiero, jak się nadziejesz, np. taki citek też ma taki limit, ale w TOiP wyraźnie
    zaznaczone.

    ST ING tak sobie mi się podoba, a jako że mam tylko KK to nie sprawdzałem w praktyce
    przelewów. 400zł wypłacili z opóźnieniem 3-tygodniowym - już nie chciało mi się pisać
    o odsetki ustawowe (za młodszych czasów mBąkowy kazałem zwrócić 1gr - zwrócili ;P ).
    Ale kartę chyba też ubiję, będzie się liczyć karencja do kolejnej promo ;> Niby
    2400zł/rok to nie problem, ale skoro są b. żaba i citek, które dają zupełnie za
    darmo, a rewolwer też załadują, to co to za łaska?
    A jak jeszcze odpiszą, że ubić można tylko w oddziale (tak jak bgż), to na złość im
    pójdę ;P

    Trzeba zrobić porządki na koniec roku i potestować innych - może konto noble i
    platynową KK z getinu, póki jeszcze można (bo istnieje ;> ?