  • 11. Data: 2002-09-20 09:47:21
    Temat: Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!
    Od: PiotrekR <a...@j...w.reply.to>

    na ** p.m.s ** Marceli B. pisze tak:

    > Bank NIE OBNIZA STOP NA KREDYTY juz zawarte.

    Nie wiedziałeś, że banki natychmiast to tylko podnoszą oprocentowanie.

    --
    Piotrek
    * Golfik II 1.3 87r *

  • 12. Data: 2002-09-20 10:30:18
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    p l <p...@w...pl> wystukal(a) :

    > Ludzie są sami sobie winni. Gdyby nie było popytu na takie
    > lichwiarskie kredyty to oprocentowanie byloby 5 anie 15 %.

    marzy Ci się

    > Inflacja jest 1,2 % chwali się Kołodko (tfu!) . Oprocentowanie
    > oszczędności chyba już poniżej 1%. A ludzie biorą kredyt i płacą
    > 15% !!! rocznie, gdy bank płaci klientom 15 razy mniej odsetek
    > za to, że pożycza ich forsę. Gdzie tak jest na świecie??

    Bankom bardziej opłaca się pożyczać państwu a nie mrówkom.
    I bez takich "detalistów" świetnie sobie radzą

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 13. Data: 2002-09-20 11:08:27
    Od: bartosz j bujak <b...@w...pl>

    Witam,

    > Ludzie są sami sobie winni. Gdyby nie było popytu na takie

    > lichwiarskie kredyty to oprocentowanie byloby 5 anie 15 %.

    To nie popyt ale zadluzenie publiczne naszego panstwa. Banki
    o wiele bardzie zainteresowane sa wkladaniem pieniedzy w
    finansowanie dziury budzetowej poprzez obligacje niz finansowaniem
    samochodow obywateli tego kraju.

    Dopoki nie zmaleje zdluzenie publiczne dopoty nie spadnie
    odpowiednio oprocentowanie kredytow i ani RPP anie spadek
    popytu tutaj nie pomoze.

    bb

  • 14. Data: 2002-09-20 15:12:19
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nie wiedziałeś, że banki natychmiast to tylko podnoszą oprocentowanie.

    ... kredytow.

    bo depozytow to natychmiast ale obnizaja ;-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 15. Data: 2002-09-20 17:32:40
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Dlatego przepraszam z gory ale ten list bede powtarzal systematycznie
    > coby juz wiecej osob sie nie nacielo na ten bank.

    hmm to sie jakos nazywa...

    spam?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 16. Data: 2002-09-20 18:34:28
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    p l <p...@w...pl> wystukal(a) :

    >Bankom bardziej opłaca się pożyczać państwu a nie mrówkom.

    Mozesz podac jakies zsumowane dane dla calego sektora bankowego w Polsce.
    Wszyscy o tym trabia ale danych nikt nie pokazuje.
    To skad wiedza jaka jest struktura aktywow w bankach?

    Karol

  • 17. Data: 2002-09-20 19:55:37
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    > hmm to sie jakos nazywa...
    > spam?

    weź najpierw sprawdź co dokładnie oznacza SPAM...

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 18. Data: 2002-09-20 23:29:29
    Od: "Marceli B." <m...@p...onet.pl>

    > proponuje zwrocic sie do arbitra bankowego
    > zaszkodzic nie zaszkodzi a moze pomoze :-)
    > --
    > Pozdrawiam Zbych
    Niestety nie pomoglo i dziwic sie nie ma co.
    Arbiter pomoze jesli sprawa jest jawnie niezgodna z umowami
    a podstawa ze jest to niezgodne z postepowaniem moralnie chamskim
    nie wystarczy.
    Dlatego co mi pozostalo to przestrzec innych i w ten sposob
    dopiec bankowi. Niestety gazety tez nie chca przestrzec innych klientow
    przed takim procederem. Widac pismaki boja sie procesu o znieslawienie.
    Marek

  • 19. Data: 2002-09-20 23:32:10
    Od: "Marceli B." <m...@p...onet.pl>

    > Otóż trzeba się trochę postarać, żeby bank obniżył oprocentowanie kredytu,
    bo
    > sam faktycznie tego nie chce zrobić.
    (...)
    > Obniża oprocentowanie kredytu awanturującemu się klientowi na specjalnym
    > posiedzeniu zarządu (ta sprawa musi przejść przez indywidualy tok
    procedur!).
    > No.. i tyle. Ma się mniejszą stopę procentową. Przy okazji z racji
    przeprosin
    > dostanie się jeszcze jakieś gadżety :-)
    > Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    > Paweł.
    Ja juz sie wystarczajaco awanturowalem.
    Bank musial kilka pism z wyjasnieniami pisac, ale twrado trzymaja sie na
    stanowisku.
    Co mi pozostalo ? Jak w Vabanku pojsc ze strzelba do prezesa ?
    No wtedy to pewnie by w prasie napisali i w TV tez pokazali ...
    Pzdr.
    Marek

  • 20. Data: 2002-09-20 23:34:39
    Od: "Marceli B." <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiedziałeś, że banki natychmiast to tylko podnoszą oprocentowanie.
    >
    > --
    > Piotrek
    Nie, nie wiedzialem.
    Po prostu naiwny czlowiek i tyle.
    Takie chamstwo i beszczelnosc nie miescilo sie mi w glowie.
    Bralem kredyty w PKO i tam obnizali oprocentowanie jak stopy spadaly.
    Pzdr.
    Marek