    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Date: Fri, 14 Mar 2003 19:19:23 +0100

    Odszczekuję, co napisałem o zaliczce na konto prywatne w sp. z o.o.
    Rozmawiałem z dwiema księgowymi i obie potwierdziły że skarbowy się
    dopierdoli.
    Ma być tak: bank (czek) - kasa - z kasy gotówka. Pracownikowi
    ostatecznie zaliczkę celową na konto można, ale członkowi zarządu to już
    nie. Jedna z księgowych była bardziej ortodoksyjna i stwierdziła, że jak
    wpłacę zaliczkę pobraną z kasy na konto, to jestem przestępcą.
    Dlaczego członek zarządu ma wozić gotowiznę w walizce, tego nie wyjaśniła.

    > Chyba za bardzo nie znasz ofert konkurencji. Jeśli konto w banku z
    > placówkami - w MultiBanku - jest tańsze niż w Inteligo, to chyba fatalnie to
    > świadczy o Inteligo? A jeszcze niedawno była to IMHO najlepsza oferta.

    Dla mnie oferta jest dobra, jeżeli jest w miarę stabilna - podkreślałem
    to wielokrotnie, że dla mnie bank, co dłubie przy prowizjach to ....
    możesz soie sam dopisać, co dusza zapragnie.

    Ani Inteligo ani Multi nie są konkurencją dla konta dla osoby prawnej,
    bo są to takie "lepsze rory", za których używanie do DG nie musisz się
    nigdzie tłumaczyć. Co nie znaczy, że są to produkty złe - w swojej
    klasie multi to chyba coś jak mercedes (przepraszam tych co wolą BMW).

    Pzdr: Dogbert