  • 11. Data: 2005-01-04 13:09:09
    Temat: Re: UWAGA:L WBK kabluje do BIKu o 5zl
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > A tak w ogóle to o co Ci chodzi?

    O pryncypialność i umoralniającą tyradę w błahej sprawie.

    > O ile wiem, to raport do BIK nie jest
    > wysyłany w zależności od wysokości kwoty zaległości (ani w ogóle w
    > zależności od tego, czy zaległośc jest czy nie, bo nie od tego jest BIK). A
    > jak chcesz sobie popisać "ad personam" to może na priv - wtedy spokojnie
    > odpiszę Ci co o takim sposobie dyskusji myślę, żeby nie robić niepotrzebnych
    > OT na grupie. Jak nie masz nic do napisania na temat wątku, to może w ogóle
    > nie pisz?

    Żarcik wydał mi się niewinny, ale jeśli Cię uraziłem, to przepraszam...
    [----]

    Jacek

  • 12. Data: 2005-01-04 13:10:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-04 14:09 Jacek said the following:

    > O pryncypialność i umoralniającą tyradę w błahej sprawie.

    Czepiasz sie *
    KJ
    * - tak jak ja zresztą :-)

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 13. Data: 2005-01-04 13:14:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czepiasz sie *

    Przeca widze. Dlatego proponuję priv, co by móc użyć słów powszechnie
    uważanych za obelżywe ;-)

    > KJ
    > * - tak jak ja zresztą :-)

    To tyż wiem ;-))) BTW - widzę, że mnie "zaszczyciłes" wyjęciem z KF - jestem
    szczerze wzruszona ;-)

  • 14. Data: 2005-01-04 13:37:01
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Przeca widze.

    Glenn. Źdźbło i belka.
    Gościu smarknął. Smark, jak smark - kulą w płot. Ty mu odpowiedziałaś
    częściowo merytorycznie, ale:

    "Może jakiś inny bank, który ma Ci udzielic kredytu zastanowi się, czy warto
    Ci pożyczać kasę, skoro nie pamiętasz, że załozyłes sobie w innym banku płatny
    ROR i zalegasz na 5/7 PLN? Czy warto robić interesy z człowiekiem, który ma
    problem z przeczytaniem standardowej umowy o ROR i wywiązaniem się z niej?"

    to co to jest jak nie "czepianie się" i argumenty "ad personam"?

    Jacek

  • 15. Data: 2005-01-04 13:47:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > umowy o ROR i wywiązaniem się z niej?"
    >
    > to co to jest jak nie "czepianie się" i argumenty "ad personam"?

    Jakie czepianie się? Wiesz do czego służy BIK? No to skąd jakieś "ad
    personam" ? Analityk z banku, w którym ktos będzie starał się o kredyt nie
    będzie dochodził DLACZEGO powstało zadłużenie - odrzuci wniosek o kredyt i
    weźmie sie za nastepny ;-) I później będzie płacz, że "ja zalegałem na 5 PLN
    w banku X, a bank Y nie udzielił mi w związku z tym kredytu ja 30k PLN"
    ;-))))) Po prostu ostrzegam. Lepiej sobie wyprostowac sytuację (zwłaszcza,
    że sie samemu zawiniło, bo kto niby ma czyichś kont pilnować), niż później
    mieć większe kłopoty. Także - żadne "ad personam".

  • 16. Data: 2005-01-04 13:59:32
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    Proponuję OT, zwłaszcza, że jestem trochę zajęty odbieraniem wyrazów
    solidarności ze strony różnych "czepialskich" :-)

    Jacek

  • 17. Data: 2005-01-04 14:10:25
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Jacek <j...@g...pl> napisał(a):

    > Proponuję OT..
    EOT of kors :-)

    Jacek

  • 18. Data: 2005-01-04 14:39:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Proponuję OT, zwłaszcza, że jestem trochę zajęty odbieraniem wyrazów
    > solidarności ze strony różnych "czepialskich" :-)

    A proszę Cię bardzo z tym EOT, bo OT to już sam sie zrobił ;-) I życzę Ci,
    żeby Ci skrzynki nie zapchało ;-) O wypowiedź merytoryczną nawet nie śmiem
    prosić ;-)

  • 19. Data: 2005-01-04 17:08:20
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Czepiasz sie *
    > KJ
    > * - tak jak ja zresztą :-)

    Alw Glenn na ręcznym jedzie... Trzy wypowiedzi przeczytalem, a jadu jak na
    kilka solidnych flamow :)

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2005-01-04 17:10:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Alw Glenn na ręcznym jedzie... Trzy wypowiedzi przeczytalem, a jadu
    > jak na kilka solidnych flamow :)

    A w temacie BIK coś masz do napisania? Bo o tym jest wątek. Jeżeli z czymś
    się merytorycznie nie zgadzasz, to pisz - chętnie dowiem się czegoś nowego.