  • 1. Data: 2002-03-20 14:41:08
    Temat: Re: USD w mBank i Inteligo
    Od: "kit" <k...@k...pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    news:Pine.LNX.4.40.0203211641430.13647-100000@gatewa
    y.floraland.pl...

    > Moze zostala przeliczona np. po 4,1111 a pozostale 7 PLN to prowizja?
    > Czy placiles karta, wyplacales z bankomatu, czy cos innego jeszcze
    > robiles?
    >
    > Pozdrawiam
    > Radek

    Moze to byl sklep w Uni Europ. to Visa z Euro przeliczyla na $ a dopiero
    pózniej na PLN dlatego powstala róznica

  • 2. Data: 2002-03-21 12:11:21
    Temat: USD w mBank i Inteligo
    Od: "Mirus" <m...@U...pl>

    Gdzie znajde kursy, po jakich przeliczane sa transakcje kartowe w tych
    bankach? Bo cos mi sie wydaje, ze placenie e-Karta jest kosztowniejsze...

    eM

  • 3. Data: 2002-03-21 12:22:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirus" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie znajde kursy, po jakich przeliczane sa transakcje kartowe w tych
    > bankach? Bo cos mi sie wydaje, ze placenie e-Karta jest kosztowniejsze...

    Coraz wiecej leniuchow na pbb ;)

    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    na dole strony jest napisane:
    'Historia kursu dolara dla rozliczeń transakcji kartami VISA za granicą'
    [wystarczy kliknac :)]

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-03-21 12:32:44
    Od: "Mirus" <m...@U...pl>

    Użytkownik "MK" napisał:
    > http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    > na dole strony jest napisane:
    > 'Historia kursu dolara dla rozliczeń transakcji kartami VISA za granicą'

    OK, tylko wg ktorego kursu trzeba patrzyc?

    Na tej stronie jest:
    USD
    KUPNO: 4,04
    SPRZEDAZ: 4,15
    KURS SREDNI: 4,09

  • 5. Data: 2002-03-21 12:38:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 6. Data: 2002-03-21 14:40:40
    Od: "Mirus" <m...@U...pl>

    > Moze zostala przeliczona np. po 4,1111 a pozostale 7 PLN to prowizja?
    > Czy placiles karta, wyplacales z bankomatu, czy cos innego jeszcze
    > robiles?

    Placilem eKarta w internecie, sklep w USA...
    eM

  • 7. Data: 2002-03-21 15:44:28
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

  • 8. Data: 2002-03-22 05:42:59
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Transakcie z USA w zeszłym tygodniu korzystniej zapłaciłem eKartą niż
    Inteligo lub Fortisem.

    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 9. Data: 2002-03-22 05:44:46
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
    > Transakcie z USA w zeszłym tygodniu korzystniej zapłaciłem eKartą niż
    > Inteligo lub Fortisem.

    Sorry chodzilo mi o karte do eKonta, w porownaniu z plastikami konkurencji.
    Platnosc w sklepie

  • 10. Data: 2002-03-22 07:22:04
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Myślę, że mBank blokując środki przelicza używając wyższego kursu tak by
    zabezpieczyc się przed stratami wynikającymi z różnic kursowych. Sprawdź
    transakcję ponownie pod tym jak zostanie zautoryzwana.
    Krzysztof