  • 1. Data: 2009-01-24 10:30:25
    Temat: [USD] Czego tu jeszcze potrzeba?
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Ron Paul, 21 stycznia 2009 u Glenna Becka. (Napisy PL)
    http://pl.youtube.com/watch?v=R1jnZotNcG0

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 2. Data: 2009-01-24 11:09:09
    Temat: Re: [USD] Czego tu jeszcze potrzeba?
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Ron Paul, 21 stycznia 2009 u Glenna Becka. (Napisy PL)
    > http://pl.youtube.com/watch?v=R1jnZotNcG0

    Ech jaka ta Ameryka cholernie podobna do Polski.
    Wybory wyborami, a w MSZ ciągle żydowska banda Geremka....
    Dokładnie tak samo jak w Ameryce ....

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-24 21:15:40
    Od: MarcinJK <m...@w...pl>

    Pogo pisze:
    > Ron Paul, 21 stycznia 2009 u Glenna Becka. (Napisy PL)
    > http://pl.youtube.com/watch?v=R1jnZotNcG0

    nie zdziwię się jeśli pewnego dnia Ron ulegnie przypadkowo jakiemuś
    wypadkowi ...

    --
    pzdr
    MarcinJK

  • 4. Data: 2009-01-24 22:09:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarcinJK" <m...@w...pl> wrote in message

    > nie zdziwię się jeśli pewnego dnia Ron ulegnie przypadkowo jakiemuś
    > wypadkowi ...

    Nic mu nie zrobią. Rozbroili go w ostatnich wyborach. Fox News sie o to
    postarał.

    george

  • 5. Data: 2009-01-24 22:09:55
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nic mu nie zrobią. Rozbroili go w ostatnich wyborach. Fox News sie o to
    > postarał.

    Możesz coś więcej na ten temat ?

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-24 22:19:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Możesz coś więcej na ten temat ?

    a np to...pada pytanie czy jest pan wogóle "wybieralny"....
    http://www.youtube.com/watch?v=4Mv3Q1xPzrA
    po czym wycieli to wogóle bo sie za bardzo rozwinął.

  • 7. Data: 2009-01-24 22:26:53
    Od: Pogo <w...@g...com>

    george wrote:
    > a np to...pada pytanie czy jest pan wogóle "wybieralny"....
    > http://www.youtube.com/watch?v=4Mv3Q1xPzrA
    > po czym wycieli to wogóle bo sie za bardzo rozwinął.

    To samo z polskimi napisami:
    http://pl.youtube.com/watch?v=IfjLvgpSGTk

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2009-01-24 22:30:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Możesz coś więcej na ten temat ?

    tak na szybko:
    http://news.aol.com/political-machine/2008/01/02/ron
    -paul-cut-from-debates/

    gdzies na youtube byla rozmówka edytorów Fox'a zeby go zdjąc chwycona z
    przypadkowej kamery...
    niestety nie udalo mi sie znaleźć.

  • 9. Data: 2009-01-24 22:39:36
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    -paul-cut-from-debates/

    > gdzies na youtube byla rozmówka edytorów Fox'a zeby go zdjąc chwycona z

    Coś w stylu naszego "źmień temat"

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://pl.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Ech, jaki ten świat mały ...

    Dr.Endriu

  • 10. Data: 2009-01-24 22:52:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    -paul-cut-from-debates/

    > Coś w stylu naszego "źmień temat"
    >
    > "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    > http://pl.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg
    >
    > Ech, jaki ten świat mały ...

    To była raczej coś "gorszego". Rozmawiali offline sobie przy stoliku podczas
    lunchu co zrobią z Ron Paul'em. Konkluzja była w stylu "nic sie nie martw
    tylko go "skracaj"...