  • 1. Data: 2009-01-24 11:32:51
    Temat: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Powtarzam pytanie skierowane do wszystkich unijnych naganiaczy na tej
    grupie:

    Na ile wyceniacie straty państwa Polksiego powstałe z na wskutek zatrzymania
    budowy obwodnicy Augustowskiej przez brukselko-niemieckich komisarzy ?.

    Nie będzie drogi przez dolinę Rospudy
    http://tiny.pl/vc87

    " [...] Nie powstanie obwodnica Augustowa przez dolinę Rospudy. Generalna
    Dyrekcja
    Dróg Krajowych i Autostrad zerwała umowę z firmą, która miała ją budować -
    pisze "Dziennik [...]".

    Rezerwaty dla Irokezów
    http://www.asme.pl/118030130688210.shtml

    "[...] W ubiegłym roku gruchnęła straszliwa wieść, iż polscy Irokezi
    zamierzają wybudować drogę łączącą kraje leżące po wschodniej stronie Morza
    Bałtyckiego, poprzez Polskę z południową Europą. Zupełnie nie wiadomo po co,
    skoro teraz większość ładunków z południowej Europy jedzie na północ przez
    porty niemieckie.[...].

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-24 12:21:56
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrzymania
    > budowy obwodnicy Augustowskiej przez brukselko-niemieckich komisarzy ?.

    Te kilkadziesiąt milionów PLN strat w wyniku błędnych lub sprzecznych
    sprawem decyzji polityków PiS to i tak nic w porównaniu do miliardów PLN
    strat (wzrost cen + straty dla gospodarki z powodu 2-letniego opóźnienia) po
    zablokowaniu przygotowanych już do ropoczęcia budów 60 km A1 przez GTC i 100
    km A2 Kulczyka oraz wolnego tempa w przygotowywaniu pozostałych odcinków.

    Kilkadziesiąt milionów PLN Lech Kaczyńki potrafił stracić na remoncie tylko
    jednego skrzyżowania w Warszawie (trwał 2 lata) :

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3009575.htm

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=22154
    0&page=16

> [...]
    > Dyrekcja
    > Dróg Krajowych i Autostrad zerwała umowę z firmą, która miała ją budować -

    Dlaczego w cytacie został pominiety ten fragment :

    "..Zerwanie przez GDDKiA umowy z Budimeksem jest konsekwencją decyzji
    ministra środowiska w rządzie PiS, Jana Szyszki, o przebiegu trasy. Uznał
    on, że autostrada nie będzie miała wpływu na przyrodę i zezwolił na
    rozpoczęcie prac." ?

    Anatol

  • 3. Data: 2009-01-24 13:54:40
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Te kilkadziesiąt milionów PLN strat w wyniku błędnych lub sprzecznych
    > sprawem decyzji polityków PiS

    Anatolu i Dekazze. Wasze ostatnie kompromitujące was wypowiedzi są tylko
    potwierdzeniem tezy iż oboje macie klapki na oczach, które założyli wam
    agent Walter z Agentem Solorzem.

    "Nic nie jest tak kosztowne, jak stworzenie wrażenia ubóstwa i prostoty"
    mawiał Mahatma Gandhi.
    Solorzowi z Polsatu i Walterowi z TVN-u udąło się wciągnąć was w podstępną
    intrygę która miałą na celu stworzenie obrazu dwóch zwaśnionych ugrupowań,
    podczas gdy 80 procent głsowań w sejmie podejmowanych jest JEDNOGŁOSNIE
    przez oba te ugrupowania.

    Prawda jest taka że jakiś komisarz niemiecko-brukselski postanowił że drogi
    nie będzie, a Kaczory z Donkiem musieli się z tym pogodzić i koniec
    kropka.

    Wysłąło się na drzewa paru pożytecznych idiotów skoligaconych z GW którzy
    poprzykuwali się do sosen, wysłało się parę ekip TV, i po robocie - drogi
    nie będzie ...., a szmal będize się lał szerokim strumieniem do szkopów.

    POLSKA STRACIŁA SUWERENNOŚĆ, A WY BARANY TEGO NIE WIDZICIE , przerzucając
    odpowiedzialnością z PiS na PO i odwrotnie....

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-24 14:09:18
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > POLSKA STRACIŁA SUWERENNOŚĆ, A WY BARANY TEGO NIE WIDZICIE , przerzucając
    > odpowiedzialnością z PiS na PO i odwrotnie....

    Jak czytam ciebie i Dekaze to cisną mi się na usta te słowa:

    http://nczas.com/numer-biezacy/michalkiewicz-sytuacj
    a-dobra-ale-nie-beznadziejna/

    " [...] U nas niby też wszystkim kręci razwiedka, ale różnica jest taka, że
    o ile w Niemczech czy Rosji razwiedka jednak dba o państwo, którym włada, to
    u nas patrzy tylko, jakby tu się jak najszybciej nakraść i gdzie znaleźć
    protektora, który na to pozwoli, a później zapewni ochronę. [...]".

    Putin tych wszystkich żydowsko-unijnych agentów Sorosa - Bieriezowskiego i
    Chodorkowskiego powsadzał do pierdla , wy zaś ich wszystkich (Balcerowicz)
    chołubicie - oby wam (i mi przy okazji) to nie wyszło bokiem ....

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-01-24 14:19:44
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Prawda jest taka że jakiś komisarz niemiecko-brukselski postanowił że
    > drogi nie będzie, a Kaczory z Donkiem musieli się z tym pogodzić i
    > koniec kropka.

    1) przetarg został rozstrzygniety 9 dni po tym, jak Komisja Europejska
    wystosowała do rządu RP Letter od Formal Notice będący wstępem do
    skierowania skargi do trybunału w Strassburgu,
    2) umowa z wykonawcą była podpisywana w momencie, gdy było pewnym na 100%,
    że sprawa trafi do trybunału
    3) GDDKiA uparła się, aby zbudować obwodnicę Augustowa omijając prawo,
    4) zostało jej to udowodnione (wyrok sądowy -
    http://wyborcza.pl/1,79163,4093211.html )

    Dla innych, znacznie większych inwestycji, przeprowadzonych od początku do
    końca z zachowaniem wszystkich wymaganych procedur, nie ma problemu z
    Brukselą ani z odszkodowaniami.

    Anatol

  • 6. Data: 2009-01-24 14:25:49
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > http://wyborcza.pl/1,79163,4093211.html )

    Ten link tylko udowadnia jakim jesteś pożytecznym idiotą wychodanym przez
    Michnika .....

    Dr.Endriu

  • 7. Data: 2009-01-24 14:30:50
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Ten link tylko udowadnia jakim jesteś pożytecznym idiotą wychodanym przez
    > Michnika .....

    O drodze przechodzącej na terytorium POLSKI będzie decydował sąd w BRUKSELI

    IDIOTA który nie zauważył ŻE STRACIŁ SUWERENNOŚĆ .....

    Tomasik Andrzej

  • 8. Data: 2009-01-24 14:39:24
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Ten link tylko udowadnia jakim jesteś pożytecznym idiotą wychodanym przez
    > Michnika .....

    Są inne :

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200
    81215/REGION99/170850624

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article282941/Doli
    na_Rospudy_uratowana.html

    http://www.rp.pl/artykul/2,75649.html

    Rozumiem, że sędziowie na których wyroki się powołuję to również idioci
    wyhodowani przez Michnika, a mądrzy to ci co łamią prawo.

    Anatol

  • 9. Data: 2009-01-24 14:47:18
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > O drodze przechodzącej na terytorium POLSKI będzie decydował sąd w
    > BRUKSELI

    Sąd w Brukseli decyduje o niezgodnosci z prawem unijnym a od tego zależy czy
    UE sfinansuje daną inwestycję. W tym przypadku udowodniono też naruszenie
    polskiego prawa przed polskim sądem.

    Anatol

  • 10. Data: 2009-01-24 14:54:19
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Rozumiem, że sędziowie na których wyroki się powołuję to również idioci
    > wyhodowani przez Michnika, a mądrzy to ci co łamią prawo.

    Jedyne co w tej sytuacji mogę zrobić to oddać pokłon dla propagandy
    Solorzowsko-Michnikowskiej.

    Na tym przykładzie widać jasno że Polski już NIE MA ....

    Dr.Endriu