  • Data: 2019-03-01 11:12:04
    Temat: Re: US zwraca nadpłatę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A w poprzednich latach też tak wcześnie wysyłałeś?
    Ja zwykle odkładam to na koniec kwietnia, w zeszłym roku miałem zwrot na początku
    lipca, w tym muszę dopłacić, więc czekam i tak ;>
    Jak składasz wtedy, gdy mają mało PITów, to i zwroty robią wcześniej, żeby się nie
    kumulowało, bo potem przez 3 miesiące od końca kwietnia roboty mają multum.
    Może i na mój się przyglądają, bo jest PIT-36 z dochodami z najmu.
    A najfajniej mi kiedyś to przetrzepali jak składałem wniosek o zwrot VATu na
    materiały budowlane, sprawdzili dokładnie PITy z ostatnich 3 lat, pytali o każde
    100zł i kazali (no, może poprosili) przynieść umowę do wglądu, dobrze, że do US mam
    spacerkiem.

    Ale te 6zł to zła wróżba - sądzę, że będziesz miał z tym korowody.