  • 31. Data: 2002-07-13 15:20:57
    Temat: Re: Tytuł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> napisał w
    wiadomości news:2493035.qXSk6PVOey@lothlorien...

    ciah

    Trza było dac tytuł : "za upojną noc" :-)

    Pozdry

  • 32. Data: 2002-07-13 16:41:14
    Temat: Re: Tytul przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 12 Jul 2002 10:52:37 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >W mbanku jest to nazwa przelewu. Nie umiem tego sprawdzic, ale
    >widocznie jednak pojawia sie ona jako czesc nazwy (albo pojawiala -
    >zanim zniesiono ograniczenie tytulu przelewu) w przelewie na koncie
    >docelowym.

    Chyba nigdy sie nie pojawiala. Moze domyslnie zostal podstawiony taki
    tytul i Ty go nie zmieniles.

    A co do calego watku.
    Klienci czepiajacy sie drobiazgow, ktore nikomu nie sluza
    rzeczywisice sa zmora pracownikow pierwszej linii.
    Czesto warto postawic sie w roli osoby po drugiej stronie i wykazac
    troche zrozumienia.
    Jednak tutaj autora pierwszego postu rozumiem, dzialanie pracownika
    banku nie mialo zadnego uzasadnienia i w dodatku doprowadzilo do
    sytuacji kiedy przelew zostal formalnie wykonany niezgodnie z
    dyspozycja - przeciez jest dokument, na ktorym zostal podany inny
    tytul niz ten wprowadzony do systemu.
    Wiec w polaczeniu z tlumaczeniami pracownikow o dokladnym wpisywaniu i
    dokumentach bankowych nadaje sie to tez na paranoje :-).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 33. Data: 2002-07-13 23:41:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze u...@a...net.pl:

    > Tak to jest jak sie korzysta z dziwnych bankow, ja nie ma problemow z
    > wysylaniem dziwnych tytulow przelewow, systematycznie porzyczam kase
    > bracholowi i wpisuje roznie dziwne rzeczy, i nigdy nie mialem z tym
    > problemu oprocz usmiechu panienki z okienka, korzystam z ING BSK.

    Ja przesyłam pozdrowienia płacąc rachunki, a co tam, niech pracownicy TPSA
    czy Energetyki też mają chwilę radości - a zresztą kto mi zabroni??? A tak,
    zapomniałem pani w PKO i dyrektywa nr 34567654 - "Poważne pisma bankowe" -
    ach te moje głupie przyzwyczajenia.

    P.S. Nie pracuje pan przypadkiem w jakimś banku panie Wojciechu S.???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 34. Data: 2002-07-15 10:05:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Salamon" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jako ciekawostkę podam, że pojechałem kiedyś na delegację do Warszawy na
    > szkolenie. Przy okazji miełem kupić jakieś specjalistyczne wydawnictwa w
    > jednym z warszawskich urzędów. Sekretarka na moją prośbę wystawiła mi dwie
    > delegacje o tym samym numerze. Na jednej cel wyjazdu normalny (szkolenie),
    > na drugiej cel wyjazdu: "Sprawdzić, czy Syrenka jest kobietą".
    > Tą trefną podłożyłem pani w urzędzie do podpisania. Podpisała i nawet
    > pieczątkę przystawiła.
    > A delegacja jeszcze długi czas wzbudzała wesołość we firmie.

    Smiali sie z wystawcy czy delegowanego?

    Karol

  • 35. Data: 2002-07-15 10:45:56
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>

    Antara wrote:
    > Trza było dac tytuł : "za upojną noc" :-)

    Samemu sobie??? Kurcze, nie wpadłem :)

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 36. Data: 2002-07-15 12:22:56
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Smiali sie z wystawcy czy delegowanego?
    Z delegowanego.
    Bo po tej kontroli Syrenka jest w końcu PRAWDZIWĄ kobietą
    (No co, pijany byłem...) ;-))
    pozdrawiam
    SALAMON

  • 37. Data: 2002-07-15 20:25:54
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> napisał w
    wiadomości news:1094169.VMTiPgoh16@lothlorien...

    > Samemu sobie??? Kurcze, nie wpadłem :)

    ja znam 3 osoby o takim samym imieniu i nazwisku jak ja -
    jedna ma nawet taki sam adres :-)

    Pozdry

  • 38. Data: 2002-07-16 17:34:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > sytuacji kiedy przelew zostal formalnie wykonany niezgodnie z
    > dyspozycja - przeciez jest dokument, na ktorym zostal podany inny

    Niedawno wykonywalem przelew z PEKAO SA i jak sie pozniej okazalo tytul
    przelewu zostal zmieniony przez pracownika tzn. skrócony o jeden "neutralny"
    wyraz. Zamiast mojego pelnego sformulowania to zostalo tylko ZASILENIE
    KONTA.

    W innych okolicznosciach to zrobilbym "gnój", bo pracownika nie powinno
    obchodzic co ja pisze w tytule, bo tytul jest informacja dla odbiorcy
    przelewu.

    Z drugiej strony to sie nie dziwie, bo jak pare lat temu wykonywalem
    przelewy wewnetrzne w PEKAO i gdy pole tytul bylo mi obojetne to przy
    próbie wpisania dowolnej tresci np. PRZELEW to mówiono mi, ze tak nie mozna
    i MUSZE podac dokladnie z jakiego tytulu jest wplata. Gdy tlumaczylem, ze
    nie ma zadnego sensownego tytulu i dla mnie to pole mogloby pozostac puste i
    nie wiem co wpisac to pracownicy wpisywali ZASILENIE KONTA badz pochodne.
    Wtedy myslalem, ze pole tytul jest obarczone jakas regula i ja jako klient
    nie mam swobody. Dzisiaj juz wiem, ze moge napisac chocby ABCDEFG i nie ma
    zadnego problemu, a pracownicy PEKAO robili klientom wode z mózgu.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2002-07-21 14:09:26
    Od: "ML" <m...@p...onet.pl>

    ja kiedyś napsiałęm w inteligo "klepanie maski"

    nastepnym razem napisze "haracz"

    --

    M Leszczyński
    n...@o...prv.pl