  • Data: 2002-07-16 17:34:24
    Temat: Re: Tytul przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:6kl0juk36tlnnoo116g7rom52t89rsoqtu@4ax.com...

    > Jednak tutaj autora pierwszego postu rozumiem, dzialanie pracownika
    > banku nie mialo zadnego uzasadnienia i w dodatku doprowadzilo do
    > sytuacji kiedy przelew zostal formalnie wykonany niezgodnie z
    > dyspozycja - przeciez jest dokument, na ktorym zostal podany inny
    > tytul niz ten wprowadzony do systemu.

    Niedawno wykonywalem przelew z PEKAO SA i jak sie pozniej okazalo tytul
    przelewu zostal zmieniony przez pracownika tzn. skrócony o jeden "neutralny"
    wyraz. Zamiast mojego pelnego sformulowania to zostalo tylko ZASILENIE
    KONTA.

    W innych okolicznosciach to zrobilbym "gnój", bo pracownika nie powinno
    obchodzic co ja pisze w tytule, bo tytul jest informacja dla odbiorcy
    przelewu.

    Z drugiej strony to sie nie dziwie, bo jak pare lat temu wykonywalem
    przelewy wewnetrzne w PEKAO i gdy pole tytul bylo mi obojetne to przy
    próbie wpisania dowolnej tresci np. PRZELEW to mówiono mi, ze tak nie mozna
    i MUSZE podac dokladnie z jakiego tytulu jest wplata. Gdy tlumaczylem, ze
    nie ma zadnego sensownego tytulu i dla mnie to pole mogloby pozostac puste i
    nie wiem co wpisac to pracownicy wpisywali ZASILENIE KONTA badz pochodne.
    Wtedy myslalem, ze pole tytul jest obarczone jakas regula i ja jako klient
    nie mam swobody. Dzisiaj juz wiem, ze moge napisac chocby ABCDEFG i nie ma
    zadnego problemu, a pracownicy PEKAO robili klientom wode z mózgu.