  • 1. Data: 2004-04-24 15:58:40
    Temat: Re: Tylko konto walutowe - gdzie?
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2004 17:59:08 +0200, Piotrek napisal/a:

    > Witam
    > Mam pytanie gdzie załozyć konto walutowe (euro). Ale samo konto
    > walutowe, BEZ złotówkowego. Nie jest potrzebna karta, przelewy itp.
    > Wpłaty gotówkowe, wypłaty również i to tylko w oddziale. Oczywiście
    > inne kanały dostępu oprócz oddziału też są zbędne. Konto powinno
    > być darmowe
    takich kont jest sporo, chocby nawet BZWBK (oprocentowanie 0%)
    tam pisze ze jest prowadzone bezpłatnie jesli do konta jest wydana
    MasterCard ale jest prowadzone bezpłatnie i be zniej. Nie wiem czemu tak
    pisza, może planuja zmienić zasady w przyszłosci:/

    --
    KrzysiekL

  • 2. Data: 2004-04-24 15:59:08
    Temat: Tylko konto walutowe - gdzie?
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Witam
[...]
    (jeśli takowe oczywiście istnieją - mam nadzieję że tak). Co grupowicze
    polecają?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-04-24 17:03:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kanały dostępu oprócz oddziału też są zbędne. Konto powinno być darmowe
    > (jeśli takowe oczywiście istnieją - mam nadzieję że tak). Co grupowicze

    Zalezy gdzie mieszkasz...
    Np. Bank Przemyslowy.
    Przyzwoite oprocentowanie. Koszty 0,00zl. Dobre kursy - mozliwosc zakupu
    poprzez przelanie zlotowek na konto walutowe.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-04-24 18:28:10
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > inne kanały dostępu oprócz oddziału też są zbędne. Konto powinno być
    > darmowe (jeśli takowe oczywiście istnieją - mam nadzieję że tak). Co

    Te warunki chyba spełnia też Multibank, AFAIK można tam mieć walutowe bez
    Multikonta.

  • 5. Data: 2004-04-24 20:07:12
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:
> [...]
    > Przyzwoite oprocentowanie. Koszty 0,00zl. Dobre kursy - mozliwosc zakupu
    > poprzez przelanie zlotowek na konto walutowe.

    Mieszkam w Szczecinie. Konto będzie mojej teściowe, nie wiem czy
    zdecydowałaby się na konto w banku o którym nawet ja nie słyszałem:)
    Ale dzięki za info, zainteresuję się.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2004-04-24 20:10:36
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik krzysiekL napisał:

> [...]
    > MasterCard ale jest prowadzone bezpłatnie i be zniej. Nie wiem czemu tak
    > pisza, może planuja zmienić zasady w przyszłosci:/

    Oj bardzo dziękuję, właśnie uciekłem z tego banku i jak na razie to mnie
    ciarki przechodzą jak go wspominam, mimo że miałem tylko konto a'vista i
    KK. Narazie nie mam zamiaru wracać ani nikomu polecać. Jeśli nie ma
    opłaty to na pewno będzie - taka jest ostatnio filozofia tego banku. Nie
    chce mi się wierzyc że cokolwiek jest tam jeszcze bezpłatne. O osłudze
    nie wspomnę...

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2004-04-24 20:18:44
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    pekao prowadzi takie konta bez opłat

    pzdr
    tom

  • 8. Data: 2004-04-24 21:18:41
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 24 Apr 2004 17:58:40 +0200, na pl.biznes.banki, krzysiekL w
    wiadomości <news:pan.2004.04.24.15.58.39.825526@wytnij.wp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > MasterCard ale jest prowadzone bezpłatnie i be zniej. Nie wiem czemu tak
    > pisza, może planuja zmienić zasady w przyszłosci:/

    Bo konto jest bezpłatnie, ale za kartę płaci się 10EUR/rok.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2004-04-24 21:41:54
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2004 23:18:41 +0200, Krzysztof K. Maj napisal/a:

    > Bo konto jest bezpłatnie, ale za kartę płaci się 10euro/rok.
    ale karty nie trzeba miec.

  • 10. Data: 2004-04-25 07:20:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Mieszkam w Szczecinie. Konto będzie mojej teściowe, nie wiem czy
    > zdecydowałaby się na konto w banku o którym nawet ja nie słyszałem:)
    > Ale dzięki za info, zainteresuję się.

    Nie warto w twoim przypadku - nie maja placowek w Szczecinie.

    --
    Pozdrowienia