  • Data: 2004-05-10 20:56:13
    Temat: Re: "Trudności w korzystaniu z mBanku usunięte"
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 May 2004 22:15:41 +0200, na pl.biznes.banki, bigbrada w
    wiadomości <news:c7onuc$bqd$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Nie, żebym był specjalnie złośliwy, ale po kiego ch.. wieszać taki komunikat
    > jak nie działa?
    > Czy w tym mBanku do reszty pogłupieli?
    > Nie jestem oszołomem, ale jak wchodzę na stronkę co 3 godziny i ciągle wisi,
    > że działa, a ja się nie mogę zalogować, to chyba można się lekko wq...

    Masz chyba jakiś niefart. Ja od godz. 15-tej logowałem się do mBanku
    chyba ze cztery razy, wykonałem kilka przelewów, programem eBankExpress
    ściągnąłem historię operacji i tylko jeden raz widziałem planszę z
    informacją, że system obecnie jest przeciążony i żeby ponownie spróbować
    za 10 minut.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj