  • 1. Data: 2004-05-10 20:15:41
    Temat: "Trudności w korzystaniu z mBanku usunięte"
    Od: "bigbrada" <b...@g...pl>

    Nie, żebym był specjalnie złośliwy, ale po kiego ch.. wieszać taki komunikat
    jak nie działa?
    Czy w tym mBanku do reszty pogłupieli?
    Nie jestem oszołomem, ale jak wchodzę na stronkę co 3 godziny i ciągle wisi,
    że działa, a ja się nie mogę zalogować, to chyba można się lekko wq...
    Może oni tak specjalnie?
    Pzdr
    Big

  • 2. Data: 2004-05-10 20:56:13
    Temat: Re: "Trudności w korzystaniu z mBanku usunięte"
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 10 May 2004 22:15:41 +0200, na pl.biznes.banki, bigbrada w
    wiadomości <news:c7onuc$bqd$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > że działa, a ja się nie mogę zalogować, to chyba można się lekko wq...

    Masz chyba jakiś niefart. Ja od godz. 15-tej logowałem się do mBanku
    chyba ze cztery razy, wykonałem kilka przelewów, programem eBankExpress
    ściągnąłem historię operacji i tylko jeden raz widziałem planszę z
    informacją, że system obecnie jest przeciążony i żeby ponownie spróbować
    za 10 minut.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2004-05-10 22:52:52
    Temat: Re: "Trudno?ci w korzystaniu z mBanku usunięte"
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 May 2004 22:56:13 +0200, w <1mm8q8yix2czv$.dlg@krak.eu.org>, "Krzysztof
    K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał(-a):

    > Masz chyba jakiś niefart. Ja od godz. 15-tej logowałem się do mBanku
    > chyba ze cztery razy, wykonałem kilka przelewów, programem eBankExpress
    > ściągnąłem historię operacji i tylko jeden raz widziałem planszę z

    O właśnie, możesz podać namiar na ten program?

    PS. To ten program, który siedzi w trayu i informuje o ewentualnych wpływach?

  • 4. Data: 2004-05-13 08:42:58
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 11 May 2004 00:52:52 +0200, na pl.biznes.banki, Radosław Popławski
    w wiadomości <news:1t10a0l1gqkn3t3hiu2hecl3cmk8cm649o@4ax.com>

    http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    > PS. To ten program, który siedzi w trayu i informuje o ewentualnych wpływach?

    Nie, program jest dedykowany do obsługi konta w mBanku, a system
    transakcyjny mBanku jak na razie nie umożliwia czegoś takiego.
    Program eBankExpress łączy się z bankiem wykorzystując w tym celu
    Internet Explorera i każdorazowo wymaga logowania do systemu
    transakcyjnego.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2004-05-13 10:55:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 10:42:58 +0200, w <2ts8paoawwjc$.dlg@krak.eu.org>, "Krzysztof

> [...]
    > Program eBankExpress łączy się z bankiem wykorzystując w tym celu
    > Internet Explorera i każdorazowo wymaga logowania do systemu

    A to nie o ten mi chodziło... wiem, że system mBanku coś takiego nie umożliwia,
    ale jest programik automatycznie logujący się co zadany czas i sprawdzający
    ostatnie operacje.

    Tylko wcześniej mi nie działał :)