  • 1. Data: 2010-02-15 11:43:30
    Temat: Transakcja KK a brak potwierdzenia
    Od: "Darek" <g...@p...onet.pl>

    Hej,

    jak w praktyce jest traktowane podpisane potwierdzenie
    transakcji kartą kredytową?

    Załóżmy, że ktoś skasował mnie z terminala na ponad 100zł,
    ale nie ma żadnego podpisanego papierka..

    Czy jest on traktowany czysto dekoracyjnie czy ma znaczenie przy rozliczaniu
    transakcji?

    pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2010-02-15 11:46:36
    Temat: Re: Transakcja KK a brak potwierdzenia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy jest on traktowany czysto dekoracyjnie czy ma znaczenie przy
    > rozliczaniu
    > transakcji?

    Dekoracyjnie.

    Dopiero jakbyś złożył reklamację tej transakcji, że nie jest wykonana przez
    Ciebie, brak podpisu na slipie mógłby mieć znaczenie.

  • 3. Data: 2010-02-15 19:05:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dekoracyjnie.
    >
    > Dopiero jakbyś złożył reklamację tej transakcji, że nie jest wykonana
    > przez Ciebie, brak podpisu na slipie mógłby mieć znaczenie.

    jeżeli akceptant korzystał z imprintera to jeżeli nie zostawi sobie
    "kwitka" to praktycznie transakcja nie miała miejsca

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-15 19:16:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > jeżeli akceptant korzystał z imprintera to jeżeli nie zostawi sobie
    > "kwitka" to praktycznie transakcja nie miała miejsca

    Obawiam się, że w tym kraju już do końca życia mogę nie zobaczyć prawdziwego
    i będącego w użyciu imprintera. Szkoda. :)

  • 5. Data: 2010-02-15 19:29:52
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > Obawiam się, że w tym kraju już do końca życia mogę nie zobaczyć
    > prawdziwego i będącego w użyciu imprintera. Szkoda. :)

    A w wypożyczalniach samochodów nie używają dalej?
    W Danii w Hertzu zwykle przejeżdżają żelazkiem :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2010-02-15 19:52:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hlc7b6$li3$...@n...onet.pl...

    > A w wypożyczalniach samochodów nie używają dalej?
    > W Danii w Hertzu zwykle przejeżdżają żelazkiem :P

    W pl nie pożyczałem samochodu od co najmniej 5 lat, to nie wiem.

  • 7. Data: 2010-02-15 20:00:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-15 20:16, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > Obawiam się, że w tym kraju już do końca życia mogę nie zobaczyć
    > prawdziwego i będącego w użyciu imprintera. Szkoda. :)

    Jeżeli bardzo Ci to utrudnia życie, umówimy się i pokażę Ci taki -
    stoi u mnie w szafie... Mam też slipy do niego.
    ;-)

    witrak()

  • 8. Data: 2010-02-15 20:05:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > Jeżeli bardzo Ci to utrudnia życie, umówimy się i pokażę Ci taki - stoi u
    > mnie w szafie... Mam też slipy do niego.
    > ;-)

    Świetnie, to może ja podjadę z moimi kartami i sobie poodbijam wszystkie dla
    zabawy. A odbitki Ci nawet mogę zostawić. CVC2/CVV2 dołożę w gratisie. ;-)

    Jest czasami używany czy ma tylko znaczenie muzealno-pamiątkowe?

  • 9. Data: 2010-02-15 20:55:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > jeżeli akceptant korzystał z imprintera to jeżeli nie zostawi sobie
    > "kwitka" to praktycznie transakcja nie miała miejsca

    Niekoniecznie, niektorzy maja tak, ze korzystaja jednoczesnie
    z imprintera oraz z terminala elektronicznego (w okreslonych
    sporadycznych przypadkach). Rozliczenie jest elektroniczne, kwity sa
    tylko jako dowod.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2010-02-15 22:53:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-15 21:05, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > Świetnie, to może ja podjadę z moimi kartami i sobie poodbijam wszystkie
    > dla zabawy.
    Wszystkie...?
    A starczy mi tych slipów ?
    Mam tylko jedną paczkę... :-)))

    > A odbitki Ci nawet mogę zostawić. CVC2/CVV2 dołożę w
    > gratisie. ;-)
    >
    > Jest czasami używany czy ma tylko znaczenie muzealno-pamiątkowe?

    Nie był użyty on 6-7 lat :-)

    witrak()