  • Data: 2014-12-24 19:42:54
    Temat: Re: Toyota bank
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2014 o 19:48, mierzvoj pisze:

    > czy system jest online?

    O ile dobrze pamiętam to tak, fajerwerków za dużo nie ma ale działa
    sprawnie.

    > czy ksieguja przychodzace przelewy do 18-19 tej?

    Z tego co pamiętam to jakoś szybko było ale sprawdź na www, bo głowy nie
    dam.

    > czy smsy z powiadomieniami przychodza od razu po wykonaniu operacji?

    Darmowe to były jakieś takie bardzo ogólne, o ile w ogóle były, bo już
    mi się te banki mieszają ;)

    > czy w systemie jest podglad polecen zaplaty?

    Nie używałem, więc nie powiem. O ile pamiętam to mają demo swojego www,
    sprawdź.

    Xenocide