  • 1. Data: 2003-05-05 19:52:38
    Temat: Towarzystwo ...SUPER OKAZJA???????
    Od: "miniu" <m...@o...pl>

    W radio ZET uslyszalem reklame Jakiegos Towarzystwa z propozycja udzielenia
    "kredytu" w znakomitych warunkach. Zadzwonilem i zapytalem o kredyt na
    mieszkanie:
    40 000,00 zł. oprocentowanie 2,50 % w skali roku gwarantowane umowa na 240
    miesiecy. Rata 216,00 zł./msc. W porownaniu z bankami - jest to "super
    okazja". Pozyczke ponoc przelewaja max. do 60 dni od daty pozytywnego
    rozpatrzenia wniosku. ( jest w umowie)
    Mam pytanie: czy to jakies naciaganie ? Przeciez wezme 500 000,00 na 2,50% i
    wplace do banku na 4,00 % lokate? O co tu chodzi? Nadmienie ze biora 4% za
    podpisanie umowy- chyba.. Jesli macie jakies doswiadczenia - prosze o
    garstke komentarzy.
    Pozdrawiam . Mariusz

  • 2. Data: 2003-05-05 20:05:27
    Temat: Re: Towarzystwo ...SUPER OKAZJA???????
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Argentyna - unikaj - lub zapytaj sie, czy musisz wplacac przed
    przyznaniem jakies pieniadze (np 6% za rozpatrzenie wniosku( - jesli
    tak uciekaj

  • 3. Data: 2003-05-05 20:13:20
    Od: "miniu" <m...@o...pl>

    po rozpatrzeniu wniosku 4% ale kredyt daja max do 60 dni .. I co ?

  • 4. Data: 2003-05-05 20:15:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "miniu" <m...@o...pl> wrote in message
    > po rozpatrzeniu wniosku 4% ale kredyt daja max do 60 dni .. I co ?

    Wezma 4% za rozpatrzenie wniosku, a decyzja bedzie odmowna ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2003-05-05 20:35:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    miniu wrote:
    > po rozpatrzeniu wniosku 4% ale kredyt daja max do 60 dni .. I co ?

    I sie zastanow - ty pozyczasz od nich pieniadze, a musisz im placic...
    Nie jest to bank, nie udziela kredytu. Zreszta poszukaj sobie w
    internecie o tego typu "towarzystwach".

  • 6. Data: 2003-05-05 20:36:55
    Od: "robin_hood" <r...@i...pl>

    Użytkownik "miniu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > po rozpatrzeniu wniosku 4% ale kredyt daja max do 60 dni .. I co ?

    Super okazja!!!
    Daj jakieś namiary na nich.
    Też chętnie wezmę 500 000 za 2,5% i wpłacę na lokatę nawet na 5%.
    A tak poważnie, założę się, że wszystkie wnioski są rozpatrywane pozytywnie,
    przecież z czegoś muszą żyć i się rozwijać.
    4% od takich kwot to kupa kasy.
    Co do 60 dni, to już tyle razy przerabialiśmy konsorcja - po 60 dniach
    pierwsze losowanie i może ktoś dostanie jakieś pieniądze.
    Czyżby przygody z pamiętnym "Kredytem" nie nauczyły jeszcze ludzi, żeby
    trzymać się z dala od konsorcjów?

    Pozdrawiam,
    robin_hood
    r...@i...pl

  • 7. Data: 2003-05-05 20:37:54
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]

    > O co tu chodzi? Nadmienie ze biora 4% za
    > podpisanie umowy- chyba.. Jesli macie jakies doswiadczenia - prosze o

    Jak zwykle po sprawdzeniu szczegolow okaze sie, ze nie jest tak rozowo...
    Gdyby byly _tylko_ takie warunki to by sie nie nazywalo Towarzystwo tylko
    Fundacja;)

    Ludzie chca pozyczyc Ci pieniadze za mniej niz oprocentowanie lokaty w banku
    i jeszcze sie meczyc z ewntualnymi problemami z odzyskaniem dlugu. Wydaja
    pieniadze na reklame
    w radiu. To pewnie jacys dobroczyncy musza byc:)

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2003-05-05 21:22:14
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "miniu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > po rozpatrzeniu wniosku 4% ale kredyt daja max do 60 dni .. I co ?

    1). jesteś tego pewien, czytałeś umowę?
    2). jakie są gwarancie wysokości oprocentowania?

  • 9. Data: 2003-05-06 05:22:42
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "miniu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > okazja". Pozyczke ponoc przelewaja max. do 60 dni od daty pozytywnego
    > rozpatrzenia wniosku. ( jest w umowie)

    do innych wypowiedzi dodam Ci tylko Twoje wlasne słowa jw, przeczytaj to
    zdanie 100 razy az zrozumiesz:
    od daty pozytywnego rozpatrzenia wniosku !
    statystyka jest bezlitosna, a widze ze jednak sam masz watpliwosci wiec
    chyba juz wiesz.

  • 10. Data: 2003-05-06 05:41:52
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "miniu" <m...@o...pl> wrote in message
    > W radio ZET uslyszalem reklame Jakiegos Towarzystwa z propozycja
    udzielenia
    > "kredytu" w znakomitych warunkach.
    Towarzystwa nie mają prawa udzielać kredytów.

    Zadzwonilem i zapytalem o kredyt na
    > mieszkanie:
    > 40 000,00 zł. oprocentowanie 2,50 % w skali roku gwarantowane umowa na 240
    > miesiecy. Rata 216,00 zł./msc.
    Metoda kija i marchewki.
    To jest marchewka

> [...]
    > wplace do banku na 4,00 % lokate? O co tu chodzi? Nadmienie ze biora 4% za
    > podpisanie umowy- chyba.. Jesli macie jakies doswiadczenia - prosze o

    Poczytaj sobie umowę, która ma kilka stron i jest drobnym maczkiem.
    Nie ma tam słowa kredyt, mowa jest o grupie kapitałowej, która solidarnie
    odpowiada za długi
    Mowa jest o kosztach zarządzania grupą kapitałową, którą płacisz razem z
    ratą, ale nie ma za to jej maksymalnej wysokości lub jest określona jako
    podwójna wysokość raty kapitałowej.
    Mowa jest o jakimś losowaniu.
    i tak dalej i tak dalej....