  • 1. Data: 2003-05-05 19:40:50
    Temat: szukam konta, pomozcie prosze
    Od: "TOmash" <t...@s...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,
    Poszukuje konta podobnego do konta "e-Pakiet" w Fortis Bank, gdzie
    najwieksza dla mnie zaletą jest bezplatne podejmowanie gotowki na calym
    swiecie, tyle ze w zwiazku z tym,ze jeszcze nie zarabiam(ucze sie), wolalbym
    konto, gdzie bylby mniejszy minimalny prog wplaty (Fortis- 300zl), jak na
    razie nie moge znalezc, ale jakbyscie wiedzieli o takiej opcji, dajcie
    prosze znac.

    TOmash

  • 2. Data: 2003-05-05 23:18:46
    Temat: Re: szukam konta, pomozcie prosze
    Od: n...@p...onet.pl

    > Witam Szanownych Grupowiczow,
    > Poszukuje konta &#8230; gdzie najwieksza dla mnie zaletą
    > jest bezplatne podejmowanie gotowki na calym swiecie&#8230;
    > ...wolalbym konto, gdzie bylby mniejszy minimalny prog wplaty
    > (Fortis- 300zl) &#8230;

    Chętnie Ci pomogę szukać jak mi zdradzisz jak można podróżować
    po całym świecie (niekoniecznie celem podejmowania gotówki:)))
    i jednocześnie mieć problem z wpłatą 300zł/mc.

    (Jeśli masz sponsora na te wyjazdy, to może najprościej by było,
    żeby zasponsorował również kieszonkowe?;-))))

  • 3. Data: 2003-05-05 23:37:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > wolalbym
    > konto, gdzie bylby mniejszy minimalny prog wplaty (Fortis- 300zl), jak na
    > razie nie moge znalezc, ale jakbyscie wiedzieli o takiej opcji, dajcie
    > prosze znac.

    Zaloz sobie drugie konto w jakims banku, najlepiej bezplatne chocby
    w mBanku lub w Lukasie i przelewaj sobie raz na miesiac te pieniadze
    pomiedzy tymi rachunkami :-)

    Jedyny warunek - musisz miec "na stale" te 300-400 zl tak zeby bylo
    co przelewac :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek