  • Data: 2002-05-29 08:47:53
    Temat: Re: To juz troche ma ale nie widzialem jeszcze na grupie
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale potem moga zauwaz byc problemy jak zaczna ludzie dyskutowac

    to moze chociaz jakis znaczek w tytule ze to news? (np.: 'NEWS: ')
    jakby jeszcze te newsy byly agregowane dodatkowymi znaczkami dla automaty
    hmm nie wiem :-( ja bym chcial odsiac wszystkie typu 'uzywanie kart w RPA',
    'banki internetowe w Kazachstanie'.

    na szczescie nie jestem modemowcem i odwalanie dlugiego postu po dwu zdaniach
    nie boli mnie tak bardzo ;)

    pozdrawiam

    romekk