  • Data: 2016-12-02 01:15:20
    Temat: Re: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Też tak mamy.
    > Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania
    > na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało
    > w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

    Swoją drogą, to bank ma narzędzia:

    a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle
    trzeba się zalogować do bankowości internetowej)

    b) zapowiedź na infolinii

    Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z
    powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego
    ataku na infolinię.

    Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle
    świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów
    indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny
    za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi
    jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów.

    Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również
    bank nie będzie umiał obsłużyć.

    Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko.

    --
    Wysłane z pola.