  • 11. Data: 2003-07-14 14:30:16
    Temat: Re: Też mam pomysła ?????????
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ale spadku nie trzeba przyjmować. Moim zdaniem pomysl jest interesujacy.

    Bank da zwykle mniej, niż jest warta nieruchuchomość - spadkobierca
    będzie miał więc dylemat - czy brać dom warty np. 600 tys. obciążony na
    300 tys.i narazić się na "atak" komornika czy podarować bankowi wszystko.

    Pzdr: Dogbert

  • 12. Data: 2003-07-14 14:40:52
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik No Name napisał:

    > Bank da zwykle mniej, niż jest warta nieruchuchomość - spadkobierca
    > będzie miał więc dylemat - czy brać dom warty np. 600 tys. obciążony na
    > 300 tys.i narazić się na "atak" komornika czy podarować bankowi wszystko.

    Wiesz, spadkodawce ktory chce sobie troche jeszcze pohulac przed
    smiercia problemy spadkobiercow pewnie calkowicie wala. Chyba, ze
    przyszli spadkobiercy zafunduja spadkodawcy mile ostatnie chwile, wtedy
    zawsze pewnie mozna ponegocjowac ;-).

    Bartol