    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Date: Sat, 8 Aug 2015 14:58:08 +0200

    W dniu 2015-08-08 o 14:08, a...@g...com pisze:
    > Myłśałem podbnie jak Ty, dopuki nie spotkałem znajomego. Prosty chłopak, bardzo
    pracowity, i tak jak większość zykłych ludzi mjacy nikłe pojęcie o finansach. Chciał
    po prostu wziąść kredy na budowę domu. Dostał, ale wcisneli mu właśnie we frankach. A
    uczciwy bank nie powinien jednak niczego "wciskać".

    Nic nie wcisnął! Znajomy dobrowolnie podpisał umowę w bankiem, a jeśli
    ktoś go do tego zmusił to zapewne jest przestępstwo. Poza tym bycie
    właścicielem domu nie jest obowiązkiem.

    FRankowicze chcieli płacić niższą ratę więc zaryzykowali CHF, ryzyko się
    nie opłaciło więc mają pretensje do wszystkich tylko nie do siebie...
    Rok wyborczy więc o elektorat trzeba walczyć i dlatego ryzykantom
    pomagać będą osoby rozsądne które mimo wyższej raty wybrały kredyt PLN i
    Ci na których na kredyt nie było stać w ogóle. Banki na pewno te straty
    zrekompensują sobie podwyżką opłat więc na frankowiczów zrzucimy się
    wszyscy...

    Ciekawe czy wszyscy którym "wciskają" zakłady LOTTO też powinni liczyć
    na pomoc innych i zwrot za nieudane zakłady?