  • 1. Data: 2008-03-27 11:38:19
    Temat: [BZWBK] Telefoniczna weryfikacja aktywacji karty w PayPal?
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Przed chwilą dodałem kolejną kartę do PayPala - tym razem kredytówka z
    BZWBK.
    Parę minut po pobraniu prowizji dzwoni do mnie bardzo miła pani z banku
    i pyta czy potwierdzam tę operację.
    Pytałem czy to akcja po próbach phishingu, ale pani mówi że to moja
    pierwsza tranzakcja przez internet (tu się niestety pomyliła, właśnie
    sprawdziłem i mam wykonanych 8 zakupów zdalnych w ciągu ostatniego
    miesiąca) i że nie ma to raczej związku z owymi atakami na klientów.
    Może po prostu bank ma ustawiony jakiś filtr na pierwsze tranzakcja z
    PayPala?
    Jak to było u was?

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 2. Data: 2008-03-27 11:47:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 12:38, Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl> wrote:

    > Może po prostu bank ma ustawiony jakiś filtr na pierwsze tranzakcja z
    > PayPala?

    A moze pozostale transakcje miales z wykorzystaniem 3DS?

  • 3. Data: 2008-03-27 11:54:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Tybulewicz pisze:
    > Przed chwilą dodałem kolejną kartę do PayPala - tym razem kredytówka z
    > BZWBK.
    > Parę minut po pobraniu prowizji dzwoni do mnie bardzo miła pani z banku
    > i pyta czy potwierdzam tę operację.

    Mój brat miał taką weryfikację po pierwszej internetowej zagranicznej
    płatności.

    KJ

  • 4. Data: 2008-03-27 11:56:05
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A moze pozostale transakcje miales z wykorzystaniem 3DS?

    Rzeczywiście, o ile pamiętam, wszystko wcześniejsze było w ten sposób
    zabezpieczanie, to może być jakiś trop...

    Tomek

  • 5. Data: 2008-03-27 12:05:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 12:54, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Mój brat miał taką weryfikację po pierwszej internetowej zagranicznej
    > płatności.
    >
    > KJ

    a kolejne internetowe zagraniczne tez weryfikowali, czy uznali, ze
    "ten typ tak ma" ?

  • 6. Data: 2008-03-27 14:59:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I bardzo dobrze, bo szybciej mogłeś poznać czteroznakowy kod operacji do weryfikacji
    na stronie paypal.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2010-02-21 18:30:00
    Od: "JohnyS" <michal-s@WYTNIJ_TOhotmail.com>

    Dostarczam vcc karty tzw kredytowe karty virtualne platnicze ktore moga byc w pelni
    dodane do konta Paypal PL do pelnej anonimowej weryfikacji konta.Kazde imie nazwisko
    i adres.Karty posiadaja minimalna wartosc do zaakceptowania przez system.Kod
    weryfikacji dostarczany w ciagu 24h.Organizuje takze na zamowienie w pelni
    zweryfikowane juz konta wlacznie z potwierdzeniem telefonu stacjonarnego i zniesienia
    jakichkolwiek limitow.Bedzie mi zalezalo na szybkim i pewnym serwisie po ktorym bede
    mogl otrzymac pozytywne wypowiedzi od panstwa.Zainteresowanych prosze o kontakt
    j...@y...com pozdrawiam]

  • 8. Data: 2010-02-22 18:54:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JohnyS <michal-s@WYTNIJ_TOhotmail.com> had the courage to write:

> [...]
    > ktorym bede mogl otrzymac pozytywne wypowiedzi od panstwa.Zainteresowanych

    W jakim kraju są konta PayPal, o których piszesz? Mają również potwierdzony
    adres (verified address)?

    Bo:

    I. PayPal PL można weryfikować dowolną kartą (również przedpłaconą, 5 zł w
    BZWBK) - każdy kto korzysta z PP z konieczności ma też kartę. A potem jest
    weryfikacja adresu pocztą...

    II. PayPal U.S.:
    (1) Do weryfikacji wymagane jest obecnie dodanie i weryfikacja konta
    bankowego w USA;
    (2) Od kilku miesięcy PayPal U.S. używa AVS (Address Verification System) -
    czyli twój adres na PayPal nie będzie "verified", jeśli nie zgadza się z
    adresem karty w USA. Obchodzisz to jakoś?

    III. PayPal UK też używa AVS wraz z kartą brytyjską, PayPal CH wymaga skanów
    rachunków za gaz/prąd/telefon - a zresztą wszystkie takie PayPal-e są w
    stanie potwierdzić adres wyłącznie w danym kraju.

    Wielu sprzedawców wysyła towar tylko na adres potwierdzony...

    No a na koniec - reklamowanie płatnych usług na tej grupie jest sprzeczne z
    netykietą - trafisz do KF. Co najwyżej możesz podzielić się swoją wiedzą i
    doświadczeniami - do tego właśnie służy pbb.

    Pozdrawiam,
    k.