  • 1. Data: 2005-02-24 20:38:08
    Temat: TeleBoś24...
    Od: "Sumek" <x...@x...pl>

    czy powinienem dostac osobna koperte z telekodem czy autoryzacja na
    łosiolinii odbywa sie na podstawie pierwotnego - cyfrowego - pinu? :]

  • 2. Data: 2005-02-25 01:35:15
    Temat: Re: TeleBoś24...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sumek napisał:
    > czy powinienem dostac osobna koperte z telekodem czy autoryzacja na
    > łosiolinii odbywa sie na podstawie pierwotnego - cyfrowego - pinu? :]

    To nie łosiolinia, ale IVR - automat (0-801 355-455 bądź [22]
    654-53-35). Jeśli nie zalogujesz się na rachunek to zostaniesz
    rozłączony. Przed logowaniem masz też opcję połączenia z operatorem. PIN
    ustalasz sobie sam przy podpisywaniu umowy na TeleBOŚ, bądź dostajesz w
    kopercie w placówce. Przy pierwszym zalogowaniu się przez telefon musisz
    obowiązkowo zmienić numer na inny, niż ten ustalony przez Ciebie przy
    podpisywaniu umowy, który bankier wklepał do systemu.

    K.

  • 3. Data: 2005-02-25 02:05:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krystek napisał:

    > Przy pierwszym zalogowaniu się przez telefon musisz obowiązkowo zmienić
    > numer na inny.
    ^^^^^

    No i z rozpędu nie doprecyzowałem - numer PIN.