  • 1. Data: 2012-09-03 22:49:40
    Temat: Tankowanie kropelki poszło się paść?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Czyżby miało być jak w dowcipie o Szkocie?
    - Podjeżdża Szkot na stację benzynową i pyta się ile zapłaci za
    kropelkę benzyny?
    - Nic.
    - To proszę nakapać mi cały bak.
    ;-)

    Wczoraj pod wieczór tankowałem na Neste. Do teraz nie ma blokady na
    koncie. Karta innego banku na wyższą kwotę ma zablokowaną
    zadeklarowaną wartość. (Swoją drogą to podwójnie !%@%^&! zablokowaną
    bo to Meritum).
    Czyżby teraz można było nakapać sobie do pełna także w Polsce?
    Tam po drugiej stronie czytnika ktoś siedzi, analizuje, wyciąga
    wnioski i je wdraża.
    Za parę dni zatankuję za złotówkę, a jak nic nie ubędzie na koncie
    to litra :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-09-04 10:07:37
    Temat: Re: Tankowanie kropelki poszło się paść?
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    > Za parę dni zatankuję za złotówkę, a jak nic nie ubędzie na koncie to
    > litra :-)

    Ubędzie, ubędzie...
    W Raiffim zrobił mi się debet po tym jak stacja Auchan trzymała kwity przez
    5 dni od tankowania.

  • 3. Data: 2012-09-04 11:15:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kierowca Bombowca napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Ubędzie, ubędzie...
    > W Raiffim zrobił mi się debet po tym jak stacja Auchan trzymała kwity przez
    > 5 dni od tankowania.

    Już ubyło.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-09-04 12:03:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 03 Sep 2012 22:49:40 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Wczoraj pod wieczór tankowałem na Neste. Do teraz nie ma blokady na
    >koncie.
    BPH+Neste w weekendy ma wolne od zakładania blokad.
    Ale kasa w tygodniu schodzi :)

    WAM